Iran Varzeshi

كاميابينيا: برانكو به من اولتيماتوم نداده بود

-

بيمعرفت نبودم كه در اين وضعیت تیم را رها كنم

بعــد از هفتهها بازارگرمي، كمال كاميابينيا باالخره به تمديد قراردادش با پرسپوليس رضايت داد و البته همانطور كه انتظار ميرفت، حاال مدعي شده كه از اول هم قراري بر رفتنش نبوده است.

تمديد قرارداد؛ خدا را شــكر كه توانســتم دوباره با باشگاه محبوبم قرارداد ببندم و خوشحالم كه ميتوانم سه فصل ديگر پيراهن پرسپوليس را بر تن كنم. نخســتين قرارداد من با پرسپوليس 2 ساله بود كه فصل گذشته آن را به مدت يك ســال ديگر تمديد كردم اما به دليل شــرايط پيچيدهاي كه باشگاه داشت، خودم هم دوست داشــتم با پرسپوليس قرارداد سه ساله ببندم تا حسننيتم را ثابت كنم.

نگراني هواداران؛ ما فصل پر فشــاري را پشــت سر گذاشتيم و من هم ميدانســتم كه باشگاه از نقل و انتقاالت محروم اســت. وقتي تعطيالت فرا رســيد، با خانواده به دبي رفتم تا استراحت و خستگي يك فصل سخت را از تن بيرون كنــم اما در همين مدت مطالبي در فضاي مجازي ميخواندم كه واقعاً تعجب كرده بودم. برخي مطالب واقعاً آدم را دلسرد ميكرد. به هر حال من هم نياز به اســتراحت داشتم و در اين مدت بايد درباره آينده خودم هم فكر ميكردم. همين مســاله باعث شد بيشتر فكر كنم. البته شرايط باشگاه پرسپوليس را هم در نظر گرفتم كه سه ساله امضا كردم.

چالش وفاداري؛ احساس ميكنم يك خط دهيهايي وجود داشت و عدهاي ميخواســتن­د به پرسپوليس هجمه وارد كنند. كســاني كه اين كارها را انجام ميدهند، كامال مشــخص هستند و ما ميدانيم كه اهداف ديگري در سر دارند. من يك هفته قبل ميخواســتم قراردادم را تمديــد كنم اما همين هجمههاي وحشتناك باعث شد تمديد قراردادم عقب بيفتد. من سه سال براي پرسپوليس زحمت كشــيده بودم. چرا بايد بيخود و بيجهت فحش ميخوردم؟ ما بازيكنان شــرايط پرسپوليس را درك ميكنيم و ميدانيم باشــگاه از نظر جذب بازيكن محدوديت دارد اما هواداران بدانند كه آدمهاي بيمعرفتي نيســتيم. 3 سال باال و پايين فوتبال را در پرسپوليس ديدم. از 2 قهرماني و يك نايب قهرماني گرفته تا مصدوميت اما نميدانم چرا چنين هجمه وحشــتناكي عليه من به راه افتاده بود. شــايد اگر اين هجمهها كمتر بود فرشاد احمدزاده هم در پرسپوليس باقي ميماند اما او را اذيت كردند.

پيشــنهاده­اي خارجي؛ يك پيشنهاد خيلي خوب از كشور تركيه داشــتم اما دلم نبود بروم. دوســت داشتم در پرســپوليس بمانم كه اين را موقــع امضاي قــرارداد به آقاي گرشاســبي هم گفتم. از يــك طرف عليه من هجمــهاي به راه افتــاده بود كه تلفنم را خامــوش كردم و جواب كســي را نميدادم. بيمعرفتي بود كه بازيكنان پرســپوليس را اينطور در فضــاي مجازي مورد هجمــه ناجوانمردا­نه قرار دهنــد. خيلي راحت فحش ميدهنــد و عليه همه جبهه ميگيرند اما هــواداران بايد اول ميديدند اصــال اين حرفها درست است يا نه بعد اينطور عليه ما فحاشي ميكردند.

اولتيماتوم برانكو؛ رسانهاي كه اسم باشگاه را هم يدك ميكشد، هر روز مينوشــت اين آخرين شنبه، دوشنبه، پنجشنبه و ... كاميابينيا است اما من همه چيز را با آقاي گرشاسبي هماهنگ ميكردم. حتي سفري كه به تركيه رفتم براي اين بود كه جو آنجا را ببينم و بهتر تصميم بگيرم اما براي بستن قرارداد نرفتم چرا كه اگر نيتم اين بود، همان موقع ميتوانستم قرارداد امضا كنم. ته دل خودم راضي نبود كه در پرســپوليس نمانم و حتي پدر، مادر و همســرم هم از اينكه از پرسپوليس بروم ناراضي بودند. با اين حال در برخي از رســانهها ميديدم هر روز خبري از اولتيماتوم برانكو به من مطرح ميشد كه اصال درست نبود.

پيشبيني آينده پرسپوليس؛ نه تنها من بلكه كليه بازيكنان همه تالششان را خواهند كرد تا دل هواداران شاد شود. ما دو فصل قبل با 13 بازيكن قهرمان شديم، فصل آينده هم درست است چند بازيكن از ما جدا شدند اما برانكو كارش را بلد است و با اضافه شدن بازيكنان جديد و حضور عاليشاه و نوراللهي بهترين نتايج را خواهيم گرفت. شــايد كابوســي به دل هواداران افتــاده كه ما محروم هستيم و سال سختي خواهيم داشت اما اينطور نيست. با قدرت در ليگ حاضر ميشــويم تا بتوانيم انشاءا... در قهرماني هتتريك كنيم. مطمئنا با دعاي خير هواداران و حمايت آنها قادر خواهيم بود موفقيتهايم­ان را ادامه دهيم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran