Iran Varzeshi

مجرد و يلي راهي آمريكا شدند

-

دو بازيكن تيم ملي جوانان ايران براي حضور در تركيب تيم بزرگساالن در هفتــه چهــارم رقابتهــاي ليگ ملتهاي واليبال راهي آمريكا شدند.

تيــم ملــي واليبال ايران شــب گذشــته آخرين بازي خــود در هفته سوم رقابتهاي ليگ ملتهاي واليبال را برابر روســيه برگزار كرد. شاگردان ايگــور كوالكوويچ در هفته چهارم بايد در آمريكا به ترتيب به مصاف تيمهاي ملي لهســتان و صربســتان و آمريكا بروند.

بر همين اســاس پوريا يلي، پشت خط زن و علياصغر مجرد، سرعتيزن تيم ملــي واليبال جوانان ايران شــب گذشته تهران را به مقصد آمريكا ترك كردند تا در آنجا به جمع مليپوشــان تيــم ملي اضافه شــوند. اين در حالي اســت كه اميرحســين توخته و صابر كاظمي پــس از بازيهــاي ايران در هفته سوم روســيه را به مقصد تهران ترك كردند. گفته میشــود ويزاي اين دو بازيكن براي ســفر به آمريكا صادر نشده است.

با وجود صادر نشدن ويزاي توخته و كاظمــي و همچنيــن مصدوميــت موسوي، كوالكوويچ مجبور شده تا دو بازيكن جــوان را وارد تركيب 14 نفره خود كنــد. دو بازيكني كه در پســت توخته و كاظمي يعني سرعتي و پشت خط بازي خواهند كرد.

به ايــن ترتيب ايــن دو بازيكن هم ميتوانند شــانس حضور در ليگ ملتهاي واليبال را داشــته باشــند و كيفيت فني خودشان را در يك رقابت جدي به كوالكوويچ نشان دهند.

مجرد ســرعتيزن سابق تيم ملي جوانان و يلي هم مليپوش كنوني تيم جوانان ايران اســت و نخستين تجربه حضورشــان در تيم ملي بزرگساالن را پشت سر خواهند گذاشت.

برنامه بازيهاي ايــران در هفته چهــارم رقابتهــاي ليــگ ملتهاي واليبال به شرح زير است:

شــنبه 26 خردادماه، ســاعت 3 بامداد، لهستان – ايران

شــنبه 26 خردادمــاه، ســاعت ،23:30 ايران – صربستان

دوشــنبه ۸2 خردادماه، ساعت 3 بامداد، آمريكا – ايران

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran