Iran Varzeshi

برد‌اول‌در‌ بازي‌آخر

-

در ادامه رقابتهاي جهاني بسكتبال 3 نفره، تيم ملي بانوان ايران در آخرين مسابقه خود در مرحله مقدماتي مقابل آندورا به ميدان رفت و موفق به ثبت نخســتين پيروزي خود شد. تيم ملي ايران بعد از شكست 22 بر 12 مقابل روسيه در ديدار صبح ديروز، در آخرين ديدار خــود مقابل آندورا با نتيجه 21 بر 12 به برتري رســيد. بلندقامتان ايران پيش از اين مقابل آمريكا و اوگاندا هم شكست خورده بودند. از هر گروه 2 تيم به مرحله بعد راه پيدا ميكند و تيم ايران با سه شكست و يك پيروزي و ايستادن در رده چهارم گروه خود از صعود به مرحله بعــد باز ماند. تيم ايران در اين رقابتها به آمريكا، اوگاندا و روســيه باخت و در بازي پاياني هم آندورا را از پيش رو برداشت تا بدون پيروزي به كار خود در اين رقابتها پايان ندهد.

سعیده علي در میان بهترينها

سعيده علي بازيكن تيم بسكتبال سه نفره كشورمان در پايان كار ايران در جام جهاني بسكتبال سه نفره زنان در جمع 10 بازيكن امتياز آور اين رقابتها قرار گرفت.

سعيده علي بازيكن باتجربه تيم ملي بسكتبال بانوان سه نفره ايران بر اساس آخرين ردهبندي، تــا پايان مرحله مقدماتي در رتبــه نهم امتيازآورت­ريــن بازيكنان جام جهاني فيليپين قرار دارد.

اين بازيكن در چهار مسابقهاي كه براي ايران در جام جهاني بسكتبال سه نفره بانوان در فيليپين به ميدان رفت 23 امتياز به دســت آورد و هم اكنون با يك بازيكن روســي به نام آناستازيا لوگونوا در رده نهم قرار دارد. مژگان خدادادي 13 امتياز گرفته و رده 36 امتيازآورت­رينها را در اختيار دارد. اين نخســتين حضور بانوان بسكتباليسـ­ـت ايران در رقابتهاي جهاني سه نفره بود. تيم ايران به دليل جايگاه خوبش در ردهبندي دنيا، به طور مســتقيم ســهميه حضور در رقابتهاي جهاني را به دست آورد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran