Iran Varzeshi

سپيدرود، خروشان و پرتالطم

اتفاقــات در رشــت كامال ناامید كننده اســت، حتي ورود برخي مســووالن ارشــد اســتاني نیز نتوانســته گــرهای از كار بــاز كنــد و ســپیدرود همچنان روزها را با حاشــیه ســپري ميكنــد، خبــري از تمرينهای منظــم، جــذب بازيكن ...و نیســت و هــر آنچه از اين تی

- اكبر منتشلو ‪Akbar Manteshloo‬

شــور و شــادي هواداران سپيدرود در روز صعود اين تيــم به ليگ برتر قابل توصيف نبود، چنانچه به هر گوشــهاي از شهر سرك ميكشيدي حرف از صعود اين تيم بود و شــادي و هلهله تمام شهر را در برگرفته بود. اين يك شادي زودگذر و تمام شدني نبود، چراكه تا ماه ها، هواداران اين تيــم در تب و تاب صعود بودند و روزها را به خوشي سپري ميكردند.

هــر چند آن روزها فراموش شــدني نيســت اما بايد اقــرار كرد بهتــر از اين روزها هم براي هواداران ســپيدرود وجود داشــته و آن روزي بود كه اين تيم با همه مشــكالتش در ليگ برتر ماندني شــد تا اينبار هوادارانش، بقا در ليگ برتر و ثبات در اين بازيها را به جشن بنشينند.

شــيريني بقا را بيشتر از همه كساني درك ميكردند كه در تلخيها و شيريني هــا، در ســختيها و خوشــيها پاي اين تيم بودند و در ورزشــگاهه­ا به حمايت از تيمشــان حاضر ميشــدند. به طور حتم مردم فوتبالدوسـ­ـت رشــت نيز همراه و همگام تيــم بودند چرا كــه حمايتهاي بيدريــغ آنها هميشــه كمــك حال تيم بوده اســت اما به جرات ميتوان گفت كه شيريني بقا در ليگ برتر، به بدترين شكل ممكن به كام هواداران اين تيم تلخ شد.

ســپيدرود اين روزها آرام نيســت، دروغگوييها و حاشيهســاز­يها به شدت اين تيم را مــيآزارد و انگار اميدي هم به حل اين مشكالت نيست.

در روزهايی كه باشــگاهها و تيمهاي ديگر در حال سرمايهگذار­ي براي روزهاي ســخت بازيهاي ليگ برتر هستند، اين تيم درگيــر دروغ پردازيهــا­ي برخي از افراد شده است كه نه احساسي نسبت به اين تيم دارند و نه ارزشي براي احساسات هواداران ســپيدرود و مردم رشــت قايل هستند. مالك باشگاه به راحتي مسائل را آنطور كه دلــش ميخواهد پيش ميبرد، قرارداد علــي كريمي را بــيارزش اعالم ميكند و در حالي كه او بهعنوان سرمربي با اين تيم قرارداد ســه ســاله دارد، نادر دستنشــان را به نيمكت تيمش ميآورد و اعالم ميكند، كريمي ميتواند بهعنوان دستيار در تيم به كارش ادامه دهد.

بازيكنان و كادر فني را براي پرداخت مطالباتشان به باشگاه فرا ميخواند و خود در آنجا حضور پيدا نميكند. بارها و بارها به مسووالن اســتاني وعده حل مشكالت را ميدهد و روز به روز به مشــكالت تيم افزوده ميشود. اتفاقي بدتر از اتفاقات نفت تهران، در سپيدرود در حال وقوع است كه متاسفانه در نهايت به ضرر تيم خواهد بود و دودش به چشم هواداران خواهد رفت.

ســپيدرود ايــن روزها خروشــان و پرتالطم اســت، اين تيم هــر روز درگير حواشي اســت كه جز گرفتن وقت و توان از اين تيم حاصلي نخواهد داشــت. مالك باشــگاه همواره با وعدههاي بي اســاس، زمان را از اين تيم ميگيرد و مســووالن استاني نيز در اين دايره در حركت هستند و هيچ اقدام موثري صورت نميگيرد.

يــك روز تمرين با نادر دستنشــان برگزار ميشــود و يــك روز علي كريمي بازيكنــان را به تمرين و آزمايشگيري فرا ميخواند. حتي باز شــدن پاي مسووالن ارشــد اســتاني هم به پرونــده حاصلي نداشــته است چرا كه مالك باشگاه مدعي اســت طبق قانون مالك باشــگاه است و فعال كســي نميتواند دست روي اين تيم بگذارد. انگار شــرط و شــروط مسووالن استاني هم كارساز نيست، چرا كه مدتها حرف از حضور مالك جديد بوده اما اتفاق خاصي رخ نداده است.

ظاهــرا زبان آنها هــم در برابر مالك باشگاه ســپيدرود كوتاه اســت و در اين گيــر و دار اين هوادار ســپيدرود اســت كه روزهايش را با اســترس و فشــار زياد سپري ميكند و البته انگار تنها هواداران سپيدرود هســتند كه درك ميكنند اين روزها چقدر براي تيمشــان باارزش است اما بــه راحتي از دســت ميروند. به طور حتم تاوان از دست دادن اين روزها را تيم سپيدرود و هوادارانش در روزهاي سخت بازيهــا، خواهند پرداخــت. روزهايی كه ديگر شايد جشــني براي بقا در ليگ برتر در رشت برگزار نشود.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran