Iran Varzeshi

ربيعي: به آلومينيوم آمدم تا اتفاقات جديد رقم بخورد

-

محمد ربيعي ســرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراك درباره جدايياش از بــادران و انتخاب آلومينيوم با عنوان تيــم جديد براي فصل آينده ميگويد: «ابتدا از تمام مديران باشگاه بادران و دوستانم تشكر ويژه ميكنم كه هميشه در فصل گذشــته كنار ما بودند تا بتوانيم تيم قدرتمندي را روانه مســابقات كنيم. مديران باشــگاه بادران خيلي عالقهمند بودنــد كه من اين فصل هم در تيم باشــم اما بعضي وقتها مسير زندگي طور ديگري رقم ميخورد كه باعث شد از اين تيم جدا شوم و تيم آلومينيوم اراك را انتخاب كنم تا بتوانم اتفاقات جديدي را رقم بزنم. مشكل خاصي وجود نداشت باالخره تمام تيمها مشكالت خاص خودشان را دارند شايد سرنوشت براي من اينطور رقم خورد كه از اين تيم جدا شوم، با توجه به اينكه من يك سال ديگر با بادران قرارداد داشتم فكر ميكنم توانستم آن كاري كه بايد انجام دهم را در اين تيم انجام دهم. تيم بادران فصل گذشته خيلي خوب ديده شد خدا را شكر ميكنم.»

او مدعي اســت كه بادران فصل گذشــته زيــاد هزينه نكرده بــود: «در آخرين كنفرانس خبري كه مديران باشــگاه بادران برگزار كردند اين تيم از لحاظ هزينه جزو ۸ تيم باالي جدول هــم نبود، در طــول فصل خيلــي از رقبا فكر ميكردند تيم بادران هزينههاي زيادي پرداخت كرده اســت، در صورتي كه اينطور نبود و ما با كمترين هزينه توانستيم بهترين نتيجه را كسب كنيم. درســت است كه بعضي عوامل باعث شد نتايج خوبی را كســب نكنيم و به راحتي امتياز از دست بدهيم.»

او از عملكــردش در اين تيم رضايت دارد: «عملكرد من در بادران باعث شــد تا خيلــي از بازيكنان جوان اين تيم به ليگ برتــر بروند، در حال حاضر بعضي از تيمهاي ليگ برتري به دنبال مذاكره با بازيكنان بادران هســتند كه اين اتفاق خوبي اســت و من از اين موضوع بسيار خوشحالم. اين اتفاق نشان ميدهــد كه چقــدر بازيكنان تيم بادران با كيفيت بودنــد. خيلي از بازيكنان جوان در اين تيم ديده شــدند و همينطور خيلــي از بازيكنان باتجربه دوباره احيا شــدند. من از 3 باشگاه ديگر پيشنهاد داشتم، مسووالن باشگاه بادران به دنبال اين بودند تا با من دوباره به توافق برســند، بعد از اينكه پيشــنهاده­اي ديگر را مورد بررســي قرار دادم آلومينيوم اراك را انتخاب كردم، حتي قبل از اينكــه با اين تيم قرارداد جديد را امضا كنم جلســات مكرري با هيأت مديره و مديران باشــگاه برگزار كردم تا به يك جمعبندي و مســيري جديد برسيم. با آلومينيوم اراك قرارداد 2 ســاله امضا كردم و قرار شــد در سال جديد ابتدا اولويت ما اين باشد كه بتوانيم يك تيم پويا و قدرتمندي داشته باشيم و نسبت به ســال گذشته رتبه خوبي را كسب كنيم. وقتي بتوانيم نخستين هدف را به خوبي پشت سر بگذاريم مطمئنا به هدفهاي ديگر هم دست پيدا ميكنيم.»

ربيعــي برنامههايش درباره آلومينيــو­م اراك را اينطور توضيح ميدهد: «بايد در ابتدا با تيم آلومينيوم اراك رتبه خوبي را در جدول به دست بياوريم همانطــور كه در بادران اين اتفاق افتاد، زماني كــه بادران را تحويل گرفتم رتبه ايــن تيم در جدول دهم بود و حاال آلومينيوم اراك در رده ســيزدهم قرار دارد، مطمئنا با يك برنامهريزي دقيق و مســير مشخص ميتوانيم سال آينده رتبه خوبي را به دســت بياوريم. خوشحالم كه مردم اراك اتحاد خوبي را بــه وجود آوردند تا بتوانيم در كنار هم فصل خوبي را ســپري كنيم و به اهدافمان برسيم.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran