Iran Varzeshi

هيات مديره استقالل بيتفاوت به شرايط موجود

-

اســتقالل تا بــه امــروز در جذب مهرههاي شــفر موفق عمل كــرده و به نظر ميرســد خواستههاي سرمربي براي تقويــت تيم فصل آينده انجام شــده اما تمديد قرارداد با بازيكنان مورد نظر شفر همچنان در حالت انتظار است.

در شــرايطي كه شــفر قبل از سفر به آلمــان بارها از اعضــاي هيات مديره درخواست كرده بود كمك حال افتخاري بــراي تامين منابــع مالي باشــند، فعال خبري از كمــك اعضاي هيــات مديره نيست.

ملكــي بهعنــوان چهــره اقتصادي باشــگاه كه قرار بود منابــع جديد مالي به باشــگاه معرفي كنــد در كنار زماني دو چهــرهاي هســتند كه بايــد در اين بيــن نقشآفريني كنند امــا آيا خبري از حضــور فعــال و اثرگذار آنهــا براي حــل مشــكالت متعــدد باشــگاه بوده است ؟!

شــفر چند مرتبــه در صحبتهاي خود به حضور افراد تاثيرگذار شركتهاي حامي بايرن مونيخ از جمله تلكام، آئودي و غيــره در هيات مديره اين باشــگاه و نقشآفريني آنها اشاره كرده بود تا تلويحا از ملكــي نفــر اول اقتصادي اســتقالل درخواست نقشآفريني مانند اين افراد را داشــته باشد اما اين اتفاق تا به امروز رخ نداده و البته اخبار خوبي از گوشه و كنار باشگاه درباره محقق نشدن خواستههاي مديرعامل و سرمربي از هيات مديره براي تامين منابع مالي به گوش نميرسد.

ضمن اينكــه ضرباالجل 10 تيرماه براي پرداخت بدهيها نيز نزديك است و استقالليها بايد هر چه سريعتر قسطهاي عقب افتاده بدهيهاي تعيين تكليف شده خود را پرداخت كنند تا شانس حضور در فصل آينده ليــگ قهرمانان آســيا را از دست ندهند.

استقالل اين روزها خود را براي يكي از مهمترين فصلهاي خود آماده ميكند و اين تعلل از ســوي هيــات مديره براي تهيه منابع مالي، ميتواند در ادامه فصل براي آبيها گران تمام شود.

فصــل پيــش هيات مديــره حضور چندان چشــمگيري در باشگاه استقالل نداشت وكمتر ديده شد كه اعضاي هيات مديره دور يك ميز بنشينند و در خصوص مسائل مختلف تصميم بگيرند اما شفر در مصاحبههاي خود بارها خواســته كه اين اعضا به مسائل مالي باشگاه ورود كرده و براي رسيدن استقالل به هدفهايش قدم مثبتي بردارند. بايد ديد هشدارهاي شفر اثري دارد؟!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran