Iran Varzeshi

مهاجري: نبايد رفتن 2 بازيكن، مشكل شود

-

محمدرضا مهاجري، بهعنوان مدير تيمهاي فوتبال باشــگاه تراكتورساز­ي اين روزها سخت درگير يارگيري براي اين تيم تبريزي اســت. شايد به همين خاطر اســت كه خيليها دوست دارند از زبان او درباره مهدي كياني بشنوند. او اما در اين رابطــه تنها به بيان چند جمله اكتفــا ميكند و ميگويد: «االن بايد تمركزم روي بســتن تراكتور باشد و چيزي كــه براي هــواداران و مردم آذربايجان بايد مهم باشد اسم تراكتور اســت نه چيز ديگري و نبايد با رفتن يك يا 2 بازيكن خدشهاي به تيم وارد شــود. دوســت داريم مهدي در جمع ما باقي بماند و باشــگاه هــم باالخره شــرايطي دارد. اعتقاد دارم در شرايط فعلي تنــش و درگيري ســودي براي هيچكس ندارد.»

او دربــاره قرعه تراكتورســ­ازي در ليگ برتر و حريفان اين تيم در هفتههاي نخست اينطور توضيح ميدهد: «به نظرم اين قرعه فرصت و فرجه مناســبي است كه بايد به نحو احســن از آن اســتفاده كنيم؛ تيمي كه ميخواهد قهرمان شود نبايــد قرعه تاثيري در روندش داشــته باشــد اما فكر ميكنم قرعه خوبي براي تراكتورساز­ي افتاد.»

مهاجري به حضور جان توشــاك در اين تيم اشــاره ميكنــد: «آقاي زنوزي در نخســتين فرصت توانست بــا كادر فني قبلي تســويه حســاب كنــد و اين كار بزرگــي بود كه انجام شــد. در وهله دوم به قولي كه مبني بر اســتخدام مربي بزرگ خارجي بود جامه عمل پوشــاند و در شرايطي كه وضعيت اقتصادي جامعه خوب نيست آوردن مربي خارجي ســخت است اما آقــاي زنوزي از عهده اين كار برآمد و آنقدر براي حرف خود ارزش قايل بود كه ‪5 4،‬ روز از وقتش را براي مذاكره با مربيــان خارجي صرف كــرد تا به قولي كه به هواداران تراكتور داده بود عمل كند.»

او دربــاره ســرمربي جديــد تيم تأكيــد ميكنــد: «بزرگتريــن مزيت جان توشــاك تجربه بااليي اســت كه با مربيگري در تيمهاي بزرگ كســب كرده اســت. او افتخــارات و جامهاي متعــددي در كارنامه خــود دارد و اگر واقعبيــن باشــيم در اين مــورد آقاي زنوزي بهتريــن تصميم را اتخاذ كرد و توانســت با انتخاب خوبش توازن را در تيم تراكتورساز­ي ايجاد كند.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran