Iran Varzeshi

مدال قهرماني جام جهاني را به سردار و سعيد بدهند

-

اميــر عابدزاده كه ايــن روزها حضور فعالي در تمرين تيم ملي دارد درباره بازي با مراكش ميگويد: «زمان زيادي تا بازي با مراكش باقي نمانده است اما هيچكدام از بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران تحت فشار نيستند. بازي در ورزشگاه فوقالعاده سن پترزبورگ برگزار ميشــود و به بازيكنان هيجاني براي حركت رو به جلو ميدهد. ما گام به گام آماده بازي با مراكش ميشويم و نتيجه آن با توجه به شرايط مختلفي كه داريم، براي ما بسيار سرنوشتساز است. ما سعي ميكنيم بهترين نمايش خود را ارائه كنيم و پيروز شويم. اين پيروزي ايمان به آينده و شانس صعود به مرحله يك هشتم نهايي جام جهاني 2018 روســيه را به ما ميدهد.»

عابــدزاده كه با يــك خبرنگار روس صحبت ميكرد دربــاره احتمال رويارويي ايــران و روســيه در مرحلــه حذفي جام جهانــي ميگويد: «احتمالش بســيار كم اســت اما به نظرم ميتواند يك افســانه واقعي و دكوراسيون رقابتها باشد. روسيه تيم خوبي است كه دروازهباني به نام ايگور آكينفيف دارد اما مــا هم بازيكنان خوبي در اختيار داريم كه در ليگ قهرمانان اروپا بازي كردهاند. بنابراين رويارويي روسيه و ايــران ميتواند خوب باشــد و براي برنده بازي باعــث بهوجود آمدن حس دلپذيري در جــام جهانــي 2018 ميشــود. البته پيشبيني نميكنم. بياييد فكر نخســتين بــازي باشــيم و پــس از آن ميتوانيــم روياپردازي كنيم.»

اما شــوخي عابدزاده با دو مليپوش ايراني شــاغل در ليگ روســيه: «پيش از ســفر به روسيه با ســردار آزمون و سعيد عزتاللهــي صحبــت كردم. آنهــا به من گفتند وقتي هوا در روســيه به منفي 10 درجه ميرســيد هم بايد بازي ميكردند. من شجاعت آنها را تحســين ميكنم. به همين خاطر مــدال قهرماني جام جهاني را ميتوانيم به آزمون و عزتاللهي تقديم كنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran