Iran Varzeshi

جاي‌خالي‌رفت ‌هها‌به‌چشم‌نمي‌آيد

-

فصل عجيبي اســت؛ پرسپوليس حق اســتفاده از هيــچ بازيكن جديدي را ندارد، در حالي كه حتي اگر محســن مســلمان را كه ديگــر در تفكرات فني برانكو جايي نداشت ناديده بگيريم، اين تيــم دو تا از بازيكنان كليدي خود را از دست داده است.

صــادق محرمي كه در زمســتان گذشته با دينامو زاگرب به توافق رسيده بــود، در بازي برگشــت برابــر الجزيره خداحافظــي كرد و فرشــاد احمدزاده را هــم به خاطر جدايــي عجيب و دور از انتظــارش بايد شگفتيســاز نقل و انتقــاالت بدانيــم. البته پرســپوليس براي هر دوي آنها جانشــين دارد؛ اميد عاليشــاه بعد از يك ســال و نيم دوري از مياديــن، جاي فرشــاد را ميگيرد و حســين ماهينــي هم تــا نيمفصل كه مهدي شيري بيايد، تغيير پست نخواهد داد. جز او گزينه ديگري نيســت براي بازي در دفاع راست.

البتــه فكــرش را كه بكنــي، تيم آنقدرهــا هم خالي نيســت امــا ديگر بــه نيمكت نميشــود تكيه كــرد. در واقــع پرســپوليس يك تيــم كامل در زميــن خواهد داشــت اما دردســر، با مصدوميتها و محروميتهاي احتمالي بازيكنان آغاز خواهد شــد. همين االن پرسپوليس محسن ربيعخواه را كه رباط صليبي پــاره كرده بود، در اختيار ندارد و دســتكم تا هفته دهم نبايد منتظر او باشــد. البته احمد نوراللهي و بشــار رســن هســتند و تمديد قرارداد كمال كاميابينيـ­ـا هم تا حــدودي خيال مرد كروات را از اين پست راحت كرده است. وحيد اميري هم اگر تمديد كند، آنوقت ديگر كمبودها خيلي به چشم نميآيند.

حداقــل اينكــه ديگــر حتــي به جابهجايــي پســت بازيكنان هــم نياز چنداني نخواهد بود. تنها نگراني برانكو شــايد براي خط حمله باشــد كه البته آقاي گل هســت اما منشــا اگر تغيير نكند، باز هم سيامك نعمتي به جاي او بازي خواهد كرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran