Iran Varzeshi

درخواست5/1‌ميلياردي‌انصاري‌را‌باور‌نكنيد

-

مبلغــي در حــدود يــك میلیــارد و 500 میلیون كه نميتــوان به راحتــي باورش كــرد و دربارهاش نوشــت. مبلغي كــه نزديكان انصــاري آن را رد ميكننــد و معتقدند او چنین خواســتهاي از پرســپولیس نداشــته و نخواهد داشــت. انصاري كه ســه فصل قبــل از لیگ يك به پرســپولیس آمد و پیراهن اين تیم را پوشــید، حاال بازيكن مهمي محســوب ميشــود. بازيكني كه برانكو از مســووالن باشــگاه خواســته به هر ترتیبــي حفظش كنند.

مذاكره كند. اولويــت او ادامه بازي در ليگ ايران است، هر چند پيشنهاد 800 هزار دالري الكويت را هم نميتوان كنار گذاشــت و نگاهش هم نكرد. باشــگاهي كه پــس از كش و قوسهــاي فراوان توانســته مجوز بازي در رقابتهاي باشــگاهي در آســيا را دريافت كند و بعد از سالها جايگاهي بين تيمهاي مشــهور به دســت بياورد. الكويت پيش از ايــن دنبال جذب مامه بابــا تيام بود اما پس از ناكامــي در مســير اين انتقال، تــالش ميكند تا انصاري را شكار كند.

در فضــاي مجــازي اخباري دربــاره مبلغ پيشــنهادي انصــاري بــراي ادامــه حضــور در پرســپوليس مطــرح شــده كه به نظر ميرســد واقعيت نــدارد. مبلغي در حدود يــك ميليارد و 500 ميليون كــه نميتوان به راحتي باورش كرد و دربارهاش نوشت. مبلغي كه نزديكان انصاري آن را رد ميكنند و معتقدند او چنين خواســتهاي از پرسپوليس نداشته و نخواهد داشت.

انصاري كه ســه فصل قبــل از ليگ يك به پرســپوليس آمــد و پيراهن اين تيم را پوشــيد، حاال بازيكن مهمي محسوب ميشود. بازيكني كه برانكو از مســووالن باشگاه خواسته به هر ترتيبي حفظش كنند. براي انصــاري هم ادامه حضور در پرسپوليس اولويت است، مگر اينكه اتفاق خاصي رخ بدهــد و همه برنامهها منتفي شــود. فعال كه انصاري متعلق به پرسپوليس است و قول داده كه از جايش تكان نخورد.

 ??  ?? پیشنهادهاي­ي از يونان، كرواسي و كويت در جیب انصاري است اما او فعال پاسخي به آنها نداده تا ابتدا با مديران باشگاه پرسپولیس مذاكره كند. اولويت او ادامه بازي در لیگ ايران است، هر چند پیشنهاد 800 هزار دالري الكويت را هم نميتوان كنار گذاشت و نگاهش هم نكرد.
پیشنهادهاي­ي از يونان، كرواسي و كويت در جیب انصاري است اما او فعال پاسخي به آنها نداده تا ابتدا با مديران باشگاه پرسپولیس مذاكره كند. اولويت او ادامه بازي در لیگ ايران است، هر چند پیشنهاد 800 هزار دالري الكويت را هم نميتوان كنار گذاشت و نگاهش هم نكرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran