Iran Varzeshi

صعود تاريخي با سر گروهي

-

تيم ايران بهعنوان تيم اول گروه به مرحله يك هشــتم نهايي واليبال قهرماني جوانان دختر آســيا صعود كرد. تيم جوانان دختر ايران در مرحلــه مقدماتي ابتدا به مصاف تيم هنــگ كنگ رفــت و اين تيم را با نتيجه 3 بريك شكســت داد. دختران ايران در دومين ديدار خود برابر اســتراليا قرار گرفتند و با نتيجه 3 بر2 شكست خوردند. جوانان ايران در آخرين مســابقه مرحله مقدماتياش هم روز گذشته به ميدان رفتند و در نهايت توانستند تيم ماكائو را نيز با نتيجه 3 بر صفر شكست دهند تا راهي دور حذفي رقابتها شوند.

با توجه به نتايج ديگر تيمهاي گروه ســه، تيم ايران بهعنوان تيم اول به مرحله يك هشــتم نهايي صعود كرد. در اين گروه تيم هنگ كنگ با وجود اينكه اســتراليا را شكست داد نتوانســت بهعنوان تيم دوم راهي دور بعد شود و استراليا بعد از ايران در رده دوم اين گروه قرار گرفت.

اين نخســتين بار است كه نماينده ايران در رقابتهاي بانوان آسيا با سرگروهي راهي دور حذفي ميشــود. با اين نتيجه دختران ايران به جمع شــانزده تيم برتر آسيا راه پيدا كردهاند و حاال بايد براي رسيدن به مراحل بعدي با ديگر رقبا ديدار كنند.

وادي: باید مشكالتمان را در سرویس و دریافت برطرف كنيم

مشــاور فني تيم ملي واليبال دختران زير 19 سال كشورمان معتقد است تيم ايران مشكالتي در سرويس و دريافت دارد كه بايد براي مرحله بعد آن را برطرف كند.

ابراهيــم وادي بعد از پيروزي ايران برابــر ماكائو و صعود به دور بعد بهعنوان تيم اول ميگويــد: «بــازي خوب بود. ماكائو نيز در دريافتها و حمله خــوب بود و آنها بازي قابل قبولي را مقابل ما ارائه دادند.»

او ادامه ميدهد: «من فكر ميكنم سيستم و همكاري بين بازيكنانما­ن خوب نيست. براي مرحله بعد بايد مشكلمان را در دريافت، سرويس و همكاري در تيم برطرف كنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran