Iran Varzeshi

كمانداران كامپوند در آلمان هدفگيري ميكنند

-

مديــر تيمهــاي ملي تيــر و كمان از مشخص شــدن نفرات اعزامي به بازيهاي آســيايي جاكارتــا در كاپ آســيايي چين تايپه خبر داده و معتقد اســت كه در پايان مرحله ســوم كاپ آسيا كه تيرماه در چين تايپه برگزار ميشــود، كمانداران اعزامي به بازيهاي آسيايي جاكارتا معرفي ميشوند.

در حال حاضــر ۶۲ كماندار در اردوي آمادگي كه در سايت تير و كمان برپاست، حضور دارند و در پايان اردو كه تا ۱۳ خرداد ادامه دارد، تكليــف ۶۱ كماندار اعزامي به مرحله ســوم كاپ آســيا كه اواسط تيرماه در چين تايپه برگزار ميشــود، مشــخص میشود.

مرحله ســوم كاپ آســيا چون قبل از بازيهاي آســيايي جاكارتا برگزار ميشود، بيترديــد ميتوانــد فرصت خوبــي براي ارزيابي و محك كمانداران از نظر ركوردي براي شــركت در بازيهاي آسيايي جاكارتا باشد. در حقيقت در پايان اين مسابقات تيم اعزامي به جاكارتا بسته ميشود.

همچنين با نتايج نه چندان دلچســب و قابل قبولي كه تيم ريكرو در جام جهاني تركيه كسب كرد، گويا تصميم كادر فني اين است كه تنها تيم كامپوند در مرحله چهارم جام جهاني كه اواخــر تير در آلمان برگزار ميشــود، شركت كند. البته اينكه چند نفر از كمانداران كامپوند به جام جهاني آلمان اعزام ميشوند، بستگي به نتايج آنها در كاپ آســيا در چين تايپه دارد. بعد از بازگشت تيم از كاپ آسيايي هم قرار است بچههاي تير و كمان از اول تير در اســتان البرز اردو زده و تا قبل از اعزام به بازيهاي آســيايي آنجا هدفگيري خــود را تنظيم كنند. اميد نجاري مدير تيمهاي ملي تير و كمان درباره احتمال افزايش تعداد سهميههاي تير و كمان در بازيهاي آسيايي جاكارتا نيز معتقد است: «پيشــنهاد افزايش تعداد سهميهها در بخش ريكرو زنان داده شــده و ما اميدواريم حداقل ۳ ســهميه به ريكرو زنان اختصاص داده شود تا در بازيهاي آســيايي جاكارتا با تيم كامل شركت كنيم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran