Iran Varzeshi

قرارداد هشت بازيكن جوان نيمه شب بسته شد

-

در راســتاي جلسات نيمه شبي كه استقالل با خريدهاي جديد باشگاه برگــزار ميكند، 8 بازيكن جوان براي فصل جديد با اســتقالل قرارداد امضا كردند. شــاهين طاهر خاني، ابوالفضل محمد حســني، اميــر محمد زالي، احمدرضا احمدوند، محمد مهدي طاهري، اميرحسين كارگر، اميد سام كن و حيدر علي احمدزاده با امضاي قراردادي به استقالل پيوستند. بد نيست در همين رابطه با خريدهاي جديد استقالل بيشتر آشنا شويم.

طاهرخاني دفاع وســط چپ پاي 21 ساله و بلند قامت جديد استقالل، ســابقه حضور در تيم ملي جوانــان را در كارنامه خــود دارد و در تيمهاي گســترش فوالدتبريـ­ـز و پيكان نيز به ميدان رفته اســت. اين بازيكن جوان قراردادي 5 ساله با استقالل به امضا رسانده است.

محمد حسني كه سابقه حضور در تيم ملي اميد را در كارنامه خود دارد، 21 ســاله است و در پست مهاجم به ميدان ميرود. اين بازيكن جوان سابقه حضور در اســتقالل خوزســتان را در كارنامه خود دارد و چهرهاي آيندهدار است.

ســومين بازيكنــي كه قــراردادش را با اســتقالل امضا كرده محمد زالي اســت. زالي مدافع راســت 22 سالهاي كه در تيم ملي اميد حضور دارد و ســابقهاي درخشان در تيمهاي پايــه تهران دارد. زالــي در كنار حضور در تيم اميد، ســابقه حضور در تيمهاي جوانان، اميد و بزرگســاال­ن نيروي زميني را در كارنامه خود دارد و ســهميه زير 23 سال به حساب ميآيد. احمدونــد مهاجم جواني كــه توانايي بازي در نوك پيكان خط حمله، وينگر راســت و چپ را در كارنامه خود دارد. اين بازيكن سابقه حضور در جوانان اســتقالل تهران را در كارنامه خود دارد و هم اكنون در تيم ملي اميد حضور دارد. اين بازيكن 20 ســاله، سابقه حضور در تيم ملي جوانان را نيــز در كارنامه خود دارد و در تيمهاي مقاومت و ســايپا نيز به ميدان رفته است.

طاهري هم جزو هشــت بازيكني است كه با استقالل به توافق رسيده اســت. اين بازيكن در دو سمت خط مياني ميتواند به استقالل كمك كند. طاهري كه متولد 1376 اســت در تيمهاي اميد پيكان و مقاومت به ميدان رفتــه و هم اكنون نيز در تيم اميــد ايران حضور دارد و بازيكني آيندهدار به حساب ميآيد.

كارگر از محصوالت آكادمي اســتقالل به حســاب ميآيد. اين بازيكن جوان فصل گذشــته با تشخيص شفر به تمرينات اســتقالل اضافه شد و با تصميم ســرمربي آبيها فصل آينده نيز در كنار آبي پوشــان حضور خواهد داشت.

ســام كن ليگ هفدهم در ليگ برتر با پيراهن ســپيدرود رشت حضور داشت و نمايشهاي قابل قبولي از خود به جاي گذاشت. اين مدافع جوان كه متولد ســال 1375 است، پيش از اين در نيروي زميني تهران حضور داشت و در ليگ گذشــته براي تيم خود بيش از 600 دقيقه به ميدان رفته اســت. هشــتمين خريد استقالل هم قابليت بازي در دو پســت را دارد. احمدزاده ميتواند در دو سمت راست و چپ خط حمله بهعنوان بال كناري استقالل را كمك كند. اين بازيكن نيز سهميه زير 23 سال محسوب ميشود. مسووالن استقالل نشان دادند براي دور بودن از فضاي رسانهاي، تمام مذاكرات خود را نيمه شــبها انجام ميدهند و بعد از بستن قراردادهاي جديد ان را رسانهاي ميكنند.

قرارداد اين هشــت بازيكن ديروز توسط سايت باشگاه استقالل منتشر شد. البته اين امكان وجود دارد چند بازيكن جديد استقالل به صورت قرضي به تيمهاي ديگر بروند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran