Iran Varzeshi

باشگاه استقالل تاييد كرد شفر‌مهاجم‌خارجي‌مي‌خواهد

-

با اعالم مســوول نقــل و انتقاالت باشگاه اســتقالل اين تيم در كنار تيام قصد جذب يك مهاجم خارجي ديگر را دارد. پندار توفيقي در مورد شايعاتي كه در مورد جــذب يك مهاجم خارجي به وجود آمده اينطور توضيح ميدهد: «بله اين موضوع درســت است. آقاي شفر به ما اعالم كردند كه چون ما درگير ليگ قهرمانان آسيا هستيم و هدف مهمي را در پيش داريم، بايــد در كنار تيام يك مهاجم خارجــي با كيفيــت ديگر هم جذب كنيم.»

او در مورد بازيكناني كه نام شــان در رسانهها مطرح ميشود هم میگويد: «اين اسمها درســت نيست چون هنوز آقاي شفر نامي به ما اعالم نكرده است. هر بازيكني را كه ايشان نامش را اعالم كنند مــا فوري براي جــذب آن اقدام ميكنيم.»

اين در حالي اســت كه ســيدرضا افتخــاري مديرعامل اســتقالل پيش از ايــن اعالم كــرده بود كــه به دليل نوســانات بازار ارز اين باشــگاه بازيكن جديد خارجي جذب نخواهد كرد. فصل گذشــته هيات مديره استقالل به دليل مشــكالت ارزي اعالم كرد كه اين تيم نبايد ديگــر بازيكن خارجي جذب كند تا موجب دردسر جديد نشود اما به نظر ميرسد صحبتهاي شفر تاثير خودش را گذاشــته و هيات مديره هم متقاعد شده كه بازيكن خارجي خريداري شود اما در اين ميان باشــگاه استقالل حاضر نيســت نام بازيكني كه سرمربي آلماني خواهان جذب او شــده را فاش كند به همين دليل توفيقــي در مصاحبه خود از بازگو كردن نام اين بازيكن خودداري ميكند.

اســتقاللي­ها اين روزها در تالش هستند تا تيام ســنگالي را نگه دارند و در كنار ايــن بازيكن يك مهاجم جديد خارجي نيز جذب كنند تا در بازيهاي آسيايي و همچنين ليگ برتر دغدغهاي نداشته باشــند. اين روزها در تعطيالت ليــگ توفيقي بهعنوان مســوول نقل و انتقاالت اســتقالل از همــه پرتالشتر است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran