Iran Varzeshi

وقتي هواداران جور مديريت را ميكشند

-

پائولو ســرجيوي پرتغالــي، صبح امروز (سه شــنبه) وارد آبادان شــد. طبق معمول هميشه جمعي از هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان به صورت كامال خودجوش در فرودگاه حاضر شــده بودند تا از ســرمربي جديد تيم شان استقبال كنند. در اين جمع اما همچنان جاي نمايندهاي از سوي كادرمديريت­ي باشگاه خالي است. چنانكه از سوي باشگاه تنها برادر مديرعامل كه هيچ ســمتي در باشگاه ندارد براي انتقال سرجيو به باشگاه به فرودگاه آمده بود. در نهايت هم بعد از گذشت مدت زماني طوالني از ورود ســرجيو به آبادان، سرپرست تيم با يك سبد گل خود را به فرودگاه رساند و ســرجيو بدون هيچ تشريفات خاصي راهي باشــگاه شــد تا نخســتين تصويري كه اين ســرمربي پرتغالي از شــهري كه قرار است در آن فعاليت كند، تصوير شــهري باشد كه مردمش جور مسووالنش را ميكشند. درست است كه شــايد حضور يك نماينده از سوي كادرمديريت­ي باشــگاه، يا انداختن حلقه گل به گردن مربي تازه وارد يا وسيلهاي كه براي انتقال سرمربي به باشگاه در نظر گرفته شده، مواردي نباشــند كه بخواهيــم تواناييهاي مديريــت باشــگاه را زيــر ســوال ببريم اما نميتوانيم ايــن را كتمان كنيم كه همه اين مــوارد از اركان اصلي يك اســتقبال در يك باشــگاه حرفهاي است كه توجه به آن وظيفه مديريت اســت. ديگر بگذريــم از بي توجهي عجيب يكي از اعضاي هيأت مديره باشگاه كه به طور اتفاقي در پرواز سرجيو بود و همراه با او وارد فرودگاه آبادان شد اما حتي يك سالم و عليك ساده هم با سرمربي تازه وارد تيمش نكرد! همه اينها شايد به طور جداگانه مواردي باشند كه توجه به آنها از نظر خيليها اهميت چنداني نداشته باشد اما براي باشگاهي چون صنعــت نفت آبادان كه بــا جمعيت عظيمي از هوادارانــ­ش به راســتي در قد و قامت يك باشگاه حرفهاي است، انتظار ميرود كه اصول حرفهاي را در همه فعاليتهاي باشگاه رعايت كند. استقبال خوب ويترين يك باشگاه است كه حتي درباره مربيان و بازيكنان داخلي هم از اهميت زيادي برخوردار است.

مهم اســت كه وقتي وفا هخامنش براي عقد قرارداد با باشــگاه به آبــادان ميآيد، تا ساعتها در فرودگاه منتظر نماند تا كسي از باشگاه به سراغش بيايد!

اســتقبال مردمي از ســرجيو، تلنگري اســت كه بايد بــه مديريت باشــگاه صنعت نفت آبادان وارد شــود و تغييري در رويه اين استقبالها ايجاد شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran