Iran Varzeshi

حامد حدادي: قهر نكردم؛ هرچه دارم از تيم ملي است

-

ارزشمندتري­ن بسكتباليست آسيا با اشاره به اينكه تا جايي كه بتواند در خدمت تيم ملي خواهد بود ميگويد براي بازيهاي آســيايي بايد هم از نظر فني و هم از نظر رواني آمادگي كامل داشته باشيم.

حامد حدادي پيش از ســفر تيم ملي به قطر گفت: «اردوي بسيار خوبي در صربستان داشتيم. حتي دو بازي نخست كه حريفانمان ســاده بودند نيز مسابقه خيلي خوبي داشتيم. بازي ســوم خيلي خوب بــود و برابر تيم ملي صربســتان توانستيم انتظارها را برآورده كنيم اما در بــازي دوم آنها مــن را آناليز كردند و داوري هم كمي اذيت كرد و اختالف بيشــتر شــد. البته من كمي نا آماده بودم و بيشــتر ســعي كردم كه به شــرايط مسابقه برسم. در مجموع اردوي صربستان خيلي خوب و مفيد بود.»

ارزشمندتري­ن بسكتباليست آسيا درباره دو ديــدار پيشروي تيم ملي در مســير جام جهاني نيز توضيح داد: «هر دو مسابقه شرايط خاص خودش را دارد. قزاقستان خوب است و به نظرم قطر تيم ضعيفي اســت. البته همين تيمها گاهي مــا را غافلگير ميكنند. اگر يك شــب رويايي داشته باشند و هرچه بزنند وارد ســبد شود بايد در كل بازي دنبال آنها بدويم. مثــل ديدار برابر عراق كه شكســت خورديم. بايد از همان ابتدا محكم باشــيم و اجازه كار به حريف ندهيم و حواسمان باشد.»

سنتر 81۲ سانتيمتري تيم ملي درباره بازيهاي آســيايي نيز گفت: «ايــن بازيها خيلي مهم اســت و به نظرم براي موفقيت در آن بايد خيلي تالش كنيم. ۴ ســال پيش در چنــد ثانيه قهرماني را از دســت داديم و بايد امسال جبران كنيم. بايد خودمان را براي 5۲، 30 روز بسيار سنگين آماده كنيم. قطعا خسته كننده اســت اما بايد هم از نظر بدني و هم از نظر فكري كامال آماده باشيم.»

او درباره قهــرش از تيم ملي نيز اينطور توضيح داد: «اين شايعهها را تكذيب ميكنم. من اگر نبودم با هماهنگــي كادرفني و آقاي شاهينطبع بوده. در خيابان راه ميروم مردم ميگوينــد چرا قهر كردهاي. من هميشــه تا جايي كه در توانم بــوده در خدمت تيم ملي بوده و هستم. من هرچه دارم از تيم ملي است. حضــور در ،NBA المپيــك و قراردادهاي خوب من همه از تيم ملي است و تا جايي كه بتوانم به تيم ملي كشورم خدمت ميكنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran