Iran Varzeshi

عليپور پنالتي خراب كرد، نعمتي گل زد

-

پرســپوليس در دومين ديدار دوستانه خود در اردوي كرواسي، بعدازظهر ديروز به مصاف تيم اينتر زاپرشــيچ كرواسي رفت؛ تيم هفتم جدول ده تيمي ليگ دســته اول كرواســي. پرســپوليس با تركيب؛ بوژيدار رادوشوويچ، سيد جالل حسيني (كاپيتان)، حسين ماهيني، محمد انصاري، شايان مصلح، اميد عاليشاه، بشــار رسن، كمال كاميابينيا، احمد نوراللهي، سيامك نعمتي و علي عليپور به ميدان رفت.

علي عليپور در جريان بازي در محوطه هجده قدم حريف متوقف شــد و داور نقطه پنالتي را نشــان داد كه ضربه عليپور به گل تبديل نشد. اين ديدار در پايان نيمه اول با تك گل سيامك نعمتي خاتمه يافت.

بازي در نيمه دوم با تعويضهاي بيشــتر روبهرو شد. شجاع خليلزاده در نيمه دوم به جاي ســيدجالل حســيني به تركيب اضافه شد و به نظر ميآيد مشــكلي براي بازي در ســوپرجام نخواهد داشــت. در نيمه دوم دو تيم بازي پاياپايي را به نمايش گذاشــتند. پرســپوليس يك ضربه كاشته به دست آورد كه ضربه سرخپوشــان به ديوار دفاعي برخورد كرد. پس از آن، اين تيم حريف بود كه به ضربه ايســتگاهي رسيد و شــوت بازيكن حريف توسط رادوشوويچ مهار شد.

در دقيقــه 80 تيم اينتر حملــهاي را آغاز كرد كه در پي آن دو بازيكن از دو تيم با مصدوميت جزيي مواجه شــدند و بازي دقايقي به تاخير افتاد. شجاع خليلزاده پس از مداوي پزشــك تيم به بازي برگشــت. پرسپوليس در دقيقه 90 تا آســتانه باز كردن دروازه حريف پيش رفت كه ضربه بازيكن سرخپوش از كنار دروازه گذشت.

اين ديدار در پايان با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس خاتمه يافت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran