Iran Varzeshi

چه كسي به احمدزاده لقب «مسي ايراني» داد؟

-

فرشاد احمدزاده خريد جديد ايراني اسالشك وروسالو لهستان وضعيت اين روزهاي خود را شرح ميدهد: «خوشــبختان­ه تمرينات گروهــي را با تيم آغــاز كردم و آماده كمك كردن به تيم هستم. البته به جز تمرينات گروهي يك مربي بدنساز هم دارم كه تمرينات اختصاصي را با او انجام ميدهم.» ميگوينــد برخي رســانههاي اندونزيايـ­ـي به احمــدزاده لقب مسي ايراني دادهاند. هر چند اصال نميدانيم اساس اين نامگذاري چه بوده اما همين كه فرشاد خوشحال شود كافي است: «واقعا خوشحالم كه چنين مقايســهاي انجام شده و اين مســاله بدون شك كار مرا سنگينتر خواهد كرد. آنها لطف داشــتند كه اين لقب را براي من در نظر گرفتهاند و اميدوارم بتوانم عملكــرد خوبي از خــودم ارائه دهم.»

هافبــك تكنيكي ســابق پرســپوليس فعال از جو فوتبال لهستان و شرايط ليگ اين كشور چيزي نميداند اما ميگويد: «قطعا از نظر امكانــات و حرفهايگري خيلي از ما جلوتر هســتند. هر تيم اينجا چنــد زمين و امكانات فوقالعــاد­ه دارد و از هــر نظر حرفهاي هســتند. ما هم تالش ميكنيــم تا عملكــرد خوبي از خودمان ارائه دهيم و بتوانيم مقام مناسبي كسب كنيم تا هواداران تيممان را راضي كنيم.»

فرشاد مدت كوتاهي است كه وارد تمرينات تيم جديدش شده اما ميگويد او را تحويل گرفتهاند: «خوشبختانه جو تيم بسيار خوب اســت و بازيكنان برخورد بسيار خوبي با من داشــتند. از همه نظر شــرايط بســيار خوب و ايدهآل است و فكر ميكنم انشاءا... فصل خوبي انتظارم را ميكشد.»

احمدزاده نخســتين بازيكن ايراني شــاغل در ليگ لهستان اســت كه اين ميتوانــد براي او دشــواريها­يي به همراه داشته باشد. فرشاد ميگويد: «اين مساله وظيفــه من را ســنگينتر كرده است اما همه تالشــم را ميكنم تا بهعنوان يــك بازيكن ايراني بتوانم درخشــش خوبي در ليگ اين كشور اروپايي داشته باشم تا بازيكنان ايراني ديگري هم بتوانند به اين ليگ بيايند. البته ميدانم كار سختي انتظارم را ميكشد اما همه تالشم را خواهم كرد تا سفير خوبي براي فوتبال ايران باشم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran