Iran Varzeshi

برترين كمانداران ايران مشخص شدند

-

پرونده مرحله دوم ردهبندي ليگ كشوري تيروكمان ايران با معرفي برترينهاي اين رشــته در دو بخش ريكرو و كامپوند مردان و زنان بسته شد.

در پايان مرحله دوم ردهبندي كشــوري ليگ تيروكمان كه با حضور ۰2۳ كمانــدار در رشــتههاي ريكرو و كامپوند زنان و مردان در ســايت تيروكمان مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد، در نهايت كمانداران حاضر در اين رقابت معتبر داخلي پس از هدفگيري براي مشخص شدن جايگاه خود، با كنار زدن حريفان از ســكوي قهرماني در اين دوره از مســابقات باال رفتند. بر همين اســاس پس از انجام مســابقات ردهبندي و فينال، كمانداران برتر مرحله دوم ردهبندي ليگ كشــوري تيروكمان به ترتيب زير مشخص شدند.

در بخش ريكرو مردان؛ رضا شــعباني در جايگاه نخســت ايستاد و حامد فوري و اميد گيالن به ترتيب در ردههاي دوم و سوم قرار گرفتند. در ريكــرو بانوان نيز پريســا روحانيان اول شــد و مريم نادعلي و ســارا صداقتي جايگاه دوم و ســوم مسابقات را به خود اختصاص دادند. اما در بخش كامپوند مردان؛ محمد شــريفزاده با اقتدار از سكوي قهرماني باال رفت و جابر خوشــگرد و احمد اكبري بعد از او در رتبههاي دوم و ســوم ليگ كشوري قرار گرفتند. در بخش كامپوند بانوان هم الهام قديمپور در جايگاه نخســت ايستاد و ســيده ويدا حليميان و گيسا بايبوردي در اين مرحله دوم و سوم شدند.

براي حضور در رقابتهاي جهاني ووشوي دانشجویان

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran