Iran Varzeshi

اردوي آلومينيوم اراك در كردان كرج

-

محمــودي دو فصل پيش و در جريان رقابتهاي ليگ دســته اول فوتبال كشور پيراهن تيم مس كرمان را بر تن كرده بود و صبح ديروز به طور رسمي به اين تيم بازگشت.

محمودي فصل قبل دو گل از زيباترين گلهاي ليگ يك را از روي ضربــه آزاد به ثمر رســاند و از نظر فني آمار خوبــي در خط دفاع مس رفســنجان بر جاي گذاشــت. اين بازيكن در ليگ برتر ســابقه پوشيدن پيراهن تيمهاي اســتقالل خوزستان و نفت مسجد سليمان را نيز داشته اســت. به نظر میرسد نادر دستنشــان كه از چند روز قبل زمزمههاي بازگشــتش به دل كوير به گوش ميرسيد، بار ديگر سرمربي مس كرمان شود.

حســينخاني كه اكنون يك ركورد منحصر به فرد در فوتبال ايران براي تداوم پوشــيدن پيراهن يك تيم را دارد، فصــل آينده نيز در تيم هميشگي خود حضور خواهد داشت.

حســينخاني كه از سال ۱377 سابقه پوشيدن پيراهن مس كرمان را دارد، در اواخر فصل گذشــته و پس از آنكه مدتي را دور از مســابقات سپري كرد به تيم فوتبال مس بازگشت و در ديدارهاي انتهايي فصل قبل براي مس به ميدان رفت.

او با شكســتن ركورد ابراهيم صادقي در تيم ســايپا، به بازيكن اول ايران در مداومت پوشيدن پيراهن يك تيم تبديل شده است.

تيم فوتبال آلومينيوم اراك با ســرمربي جديدش محمد ربيعي قرار اســت از امروز در كردان كرج به مــدت يك هفته اردو برگزار كنند. تيم فوتبال آلومينيوم اراك قرار است ۲ بازي تداركاتي با تيمهاي ليگ برتري يا تيم دسته اولي برگزار كند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran