Iran Varzeshi

غفوری تمدید کرد

-

استقالل مدت زيادي بود كه براي تمديد قرارداد در حال مذاكره با وريا غفوري بود اما اين بازيكن در شرايطی قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد كرده كه از مديران استقالل درخواست مطالبات 3 فصل گذشته خود را داشت.

باشگاه استقالل در حال حاضر پولي ندارد به وريا غفوري پرداخت كند اما قرار است به او يك فقره چك پرداخت شود. وريا غفوري دومين بازيكني اســت كه قرارداد خود را با استقالل تمديد كرد. اين روزها اين بازيكن يكي از خبرســازتر­ين بازيكنان استقالل بود كه با تمديد قرارداد به تمام شايعات پايان داد.

وريا روزهاي متفاوتي را تجربه كرد. فصل پيش همين موقعها گفته شــد كه غفوري جزو بازيكناني اســت كه در فهرست خروجي استقالل قرار گرفته اســت اما وريا خواهان صحبت با منصوريان شــد. غفوري در اين نشست به منصوريان گفت: «من براي جامجهاني انگيزه زيادي دارم و اگر در اســتقالل بمانم فصل متفاوتي خواهم داشت.» سرمربي سابق اســتقالل هم حاضر شد غفوري بماند اما يك شــرط براي اين بازيكن گذاشــت. شــرط منصوريان اين بود: «در صورت اينكه عملكرد خوبي نداشت نيم فصل از استقالل جدا شود.»

وريا در استقالل ماند و همانطور كه قول داده بود، عالي كار كرد اما درســت در زماني كه توقع داشت مزد زحماتش را در تيم ملي بگيرد از فهرست كيروش كنار گذاشته شد.

وريــا از جام جهاني جا ماند اما در اســتقالل سرنوشــت متفاوتي پيدا كرد. حاال اســتقاللي­ها شــرطهاي غفوري را پذيرفتند. شفر هم از مسووالن باشگاه اســتقالل خواسته بود شرطهاي وريا را عملي كنند تا در اين باشــگاه بماند. استقالل توانست اولين ستاره خود را حفظ كند و نگرانيها را براي فصل آتي را كم كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran