Iran Varzeshi

دايي: سروش را براي يك فصل ميخواهيم نه نيم فصل

-

اردوي تیم فوتبال سایپا در سرعین اردبیل به پایان رسید و اعضاي این تیم به تهران آمدند تا تمریناتشــ­ان را براي فصل جدید لیگ برتر از ســر بگیرند. علي دایي، سرمربي سایپا درباره این اردو و شــرایط سایپا در آستانه فصل جدید اینطــور ميگوید: «بچهها تمرینات بدنســازي ســختي را در ســرعین پشت ســر گذاشتند و خوشــحالم از اینکه مصدوم خاصي هم در اردو نداشتیم.»

دایــي درباره انتقال ترابي به پرســپولیس توضیح ميدهد: «ببینید اخالق من این اســت که هیــچ گاه بازیکني را بــه زور نگه نميدارم. همانطور که دیدید ســال قبــل هم عباس زاده وقتي خواســت به نســاجي برود با او همکاري کردیم. در مرام ما این نیست که کسي را به زور نگه داریم. ترابي هم در سایپا زحمت کشیده بود وکارش را انجام داده بود. ما دوست نداشتیم که جلوي پیشرفت ترابي را بگیریم.»

آیا علي دایي با حضور ســروش رفیعي در ســایپا براي یک نیم فصل موافق اســت؟ او در پاسخ به این ســوال ميگوید: «سروش بازیکن خوبي اســت و به درد هر تیمــي ميخورد اما وقتي این پیشــنهاد به من شــد قبــول نکردم. ما از خدايمان اســت که بازیکني مثل رفیعي را در تیممان داشــته باشــد اما تا آخر فصل نه اینکه بخواهیم چنیــن بازیکني را بگیریم و نیم فصل هم او را از دست بدهیم. مطمئنا ما در نیم فصل دوم کارمان دشوارتر است، چون هم لیگ ســختتر ميشــود و هم لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم به خاطر همین نميتوانیم کاري کنیم که تیممان خالي شود.»

او دربــاره وضعیت محمدرضــا اخباري تأکید ميکند: «باور کنید که ما هیچ خبري از اخباري نداریم! وقتي تمریناتمان شروع شد به مــا اطالع دادند که اخباري به تمرین نميآید. شما اسمش را چه ميگذارید؟ منیجر یا مدیر برنامــه! اخباري به علي حاتــم پیامک داد که این بازیکن در اســپانیا است. من واقعا خبري از اخباري ندارم فقــط ميدانم یکي دو بار به باشگاه آمده.»

علي دایي دربــاره اینکه کي روش بدون تمدید قرارداد ایــران را ترك کرده، ميگوید: « به نظــر من با توجه به اینکه فاصله کمي تا آغاز جام ملتهاي آسیا مانده باید کيروش را نگه ميداشــتیم و نباید اجازه ميدادیم که او در این شرایط از ایران برود. باالخره کيروش به خوبي تیمهاي آسیایي را ميشناسد و روي تیم خودمان هم که اشــراف کامل دارد. ما با کيروش در این ســالها بــه چیزهاي بزرگي دســت پیدا کردهایم و نباید به راحتي او را از دست بدهیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran