Iran Varzeshi

جنگ كاپیتاني در تراكتورساز­ي باال گرفت

-

تیم فوتبال تراکتورســ­ازي تبریز کــه این روزها براي برپایــي اردو در ترکیه حضور دارد، روز گذشته یک دیدار تدارکاتي برگزار کرد و توانست با دو گل حریف آذربایجاني خود را شکســت دهد اما به نظر ميرســد این دیدار حاشیههایي را به همراه داشته است. شنیده ميشود در بازي روز گذشته وقتي محمد طیبي بازوبند کاپیتاني را بر دست داشته و به میدان رفته است، این مساله با اعتراض چند بازیکن قدیمي این تیم از جمله فرزاد حاتمي روبهرو شــده کــه چرا با بودن چند بازیکن قدیمي یک تازه وارد باید این بازوبند را به بازو ببندد.

گفته ميشود توشاك سرمربي تراکتورساز­ي از این موضوع کامال بيخبر بوده و این تصمیم از سوي رضا مهاجري گرفته شده و بازوبند را او به محمد طیبي داده اســت. در این زمینه حتي شنیده ميشــود که معترضان در این خصوص گفتهاند همین موارد و رفتارها در تراکتورســ­ازي باعث شده که محمد ایرانپوریا­ن و مهدي کیاني بعد از چندین ســال زحمت کشیدن قید حضور در این تیم را بزنند و بروند. حتي این بازیکنان قدیمي تیم خواســتهان­د که اگر شرایط اینگونه است رضایتنامه آنها داده شود.

باید دید واکنش زنوزي و دیگر مدیران تراکتورساز­ي به این اتفاقات چه خواهد بود و چه تصمیمي براي این موضوع که گویا حتي باعث اعتراض هواداران در فضاي مجازي هم شده، خواهند گرفت.

تراکتورســ­ازي بعد از حاشــیههای­ي که پشت سر گذاشــته و تغییراتي که در کادرفني و ترکیب بازیکنان داشــته، فصل حساســي را پیــش رو دارد و تعلل در مدیریت شــرایط جدید، ميتواند براي تراکتورساز­ي گران تمام شود. تراکتورساز­ي همین حاال هم تعدادي از بازیکنان کلیدي خود را از دســت داده و اگر اعتراضها باعث جدایي بازیکنان دیگري شود، اوضاع وخیمتر هم ميشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran