Iran Varzeshi

استقاللیها نگران ستاره سوم

- ‪Hamidreza Arab‬

اميد نورافكن قبل از جام جهاني از اســتقالل جدا شده بود، اميد ابراهيمي هم پس از تماس تلفني با وينفرد شــفر رسما خداحافظياش را با استقالل اعالم كرد و سيدمجيد حسيني هم به زودي تيمش را اعالم خواهد كرد.

در ايــن ميان خبر جدايي احتمالي فرشــيد باقري هم شــنيده ميشــود و در عيــن حال اســتقالل با بازيكنانــ­ي همچون تيــام و جباروف هــم قراردادي انعقــاد نكــرده اســت. تمرينهای اســتقالل هم قدري ســرد و بــي روح برگزار ميشــود و وينفــرد شــفر هم بــا اعصابي بــه هم ريختــه در تمرينهــا حاضر ميشود.

استقالل در حالي كه بايد خودش را آماده و مهياي ليگ قهرمانان آسيا و بازي مهم با الســد كند درگير اين اتفاقات است و يكي پس از ديگري بازيكنان مهمش را از دســت ميدهد. ديروز جدايي ابراهيمي كه قطعي شد، شفر صراحتا اعالم كرد كه فرماندهاش را از دســت داده است و در اين شــرايط مشخص نيست كه ارتش آبيها آيا ميتواند در ليگ قهرمانان آســيا به پيشــروي ادامه دهد؟ براي استقالل البته هنوز وقت و زمان براي پركردن جاي خالي اين ســتارهها هست اما يارگيران اين باشگاه بسيار كند پيش ميروند و موجي از ياس و نااميدی براي هوادارانشا­ن به وجود آوردهاند.

بــراي اســتقالل بايد نســخه بهتري پيچيد. ايــن تيم اگــر ظرفيتهايش را ميشناخت شايد اكنون شرايط به گونهاي پيش ميرفت كه ميشد درباره قهرماني در ليگ قهرمانان آســيا با قطعيت بيشتري حرف زد اما با رفتن ابراهيمي، نورافكن و حسيني رسيدن به قهرماني آسيا خيلي دشوار است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran