Iran Varzeshi

و حاال مهندس رسن

برانكو در اردوي کرواسي نه تنها ضربههاي ايستگاهي بلكه ماموريت ارسال کرنرها را نیز به بشار رسن واگذار کرده. سپردن اين مسوولیت به رسن نشان ميدهد برانكو روي حضور او در ترکیب ثابت حســاب ويژهاي باز کرده. به نظر ميرســد با اتفاقهاي رخ داده و بازيهاي تدارکاتي که

-

مســلمان رفــت، احمدزاده هم جدا شــد تا بشــار رسن از ســايه خارج شــود، پر و بال بگيــرد و در بازيهــاي تداركاتي پرســپوليس بدرخشــد. حاال بشــار براي بــازي در تركيب ثابت پرسپوليس، نه تعصب و اصرار برانكو روي استفاده از فرشاد احمدزاده را پيش رو دارد و نه فريادهاي مداوم هواداران براي حضور مســلمان ميان يازده بازيكن تركيب اصلي. رسن با انرژي بيشتر و بدون كوچكترين مانعي مشغول تمرين با پرسپوليس است و البته در بازيهاي تداركاتي اردوي كرواســي نيز درخشيده و خيال برانكو را بابت جدايي ستارههاي پرسپوليس آسوده كرده.

رسن در بازي تداركاتي نخست پرسپوليس در كرواسي، يك گل زيبا وارد دروازه حريف كرد. دروازهاي كه حراست از آن به يك پرسپوليسي ســپرده شــده بــود. ابوالفضل درويشــوند كه در نهايت مشــخص هم نشــد چرا بــا پيراهن پرسپوليس درون دروازه لوتومير قرار گرفت. اين گل را رسن از روي يك ضربه ايستگاهي به ثمر رساند. ضربهاي از فاصله حدود 25 متري كه به تور دروازه حريف چســبيد و نشان داد هافبك عراقي پرســپوليس در اين زمينه مهارت بااليي دارد.

پرسپوليس ديدار دوم را با تك گل سيامك نعمتي برد اما در ســومين بازي تداركاتياش با نتيجه پرگل 5 بر يك مغلوب تيمي از اســلووني شد. تيمي كه قدرتمندتر از دو حريف قبلي بود

سپردن اين مسوولیت به بشار رسن نشان ميدهد برانكو روي حضور او در ترکیب ثابت حساب ويژهاي باز کرده. به نظر ميرسد با اتفاقهاي رخ داده و بازيهاي تدارکاتي که انجام شده، رسن يكي از اضالع لوزي برانكو در خط هافبك خواهد بود.

اما اين هم باعث نشــد تا رسن تبحر ويژه خود در زدن ضربههاي ايســتگاهي را به رخ نكشــد. بشار تك گل پرسپوليس را با يك ضربه آزاد زيبا به ثمر رساند تا آمار 3 بازي و 2 گل با ضربه ايستگاهي را از خود بجا بگذارد.

برانكو در اردوي كرواســي نه تنها ضربههاي ايســتگاهي بلكه ماموريت ارســال كرنرها را نيز به بشــار رســن داد تا او تقريبا به مرد همه كاره پرسپوليس در واراژدين تبديل شود. فصل قبل در مقاطعي كه مسلمان در تركيب پرسپوليس حضور داشت، ضربههاي ايســتگاهي را ارسال ميكرد و البته فرشــاد احمدزاده نيز در غياب مسلمان، اين وظيفه را برعهده داشت. با توجه به جدايي اين دو بازيكن، رسن اين مسووليت را انجام داده و در اين زمينه موفق نيز بوده.

ســپردن اين مســووليت به بشار رسن نشان ميدهد برانكــو روي حضــور او در تركيب ثابت حســاب ويــژهاي باز كــرده. به نظر ميرســد با اتفاقهاي رخ داده و بازيهاي تداركاتي كه انجام شــده، رســن يكي از اضالع لوزي برانكو در خط هافبــك خواهد بود. بازيكني كــه فصل قبل، هر وقت به زمين آمد و بازي كرد درخشــيد اما موانع بزرگي وجود داشــت كه اجازه نميداد رســن در تركيب ثابت قرار بگيرد. اين موانع حاال كنار رفته و بشــار هم درخشيده تا ديگر بهانهاي براي برانكو نماند، بهانهاي براي نشــاندن رسن روي نيمكت و استفاده از او فقط براي دقايقي كوتاه.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran