Iran Varzeshi

حفظ امیري، تنها دغدغهپرسپو­لیس

آقاي‌ستاره‌به‌ پیشنهادهاي­ش‌فكر‌م ‌يكند

-

تمديد قرارداد وحيد اميري براي پرســپوليس از نان شــب هم واجبتر است. ســتارهاي كه به اميد پيدا كردن مشــتري اروپايي بــدون امضاي قرارداد بــه جام جهاني رفت و حاال پرسپوليســ­يها اميدوارند كه او يك بار ديگر پرسپوليس را انتخاب كند.

حفظ اميري آنقدر براي سرپرست باشگاه پرسپوليس مهم اســت كه گفته ميخواهد با انجام دادنش از هواداران نمره بيست بگيرد: «همه بازيكناني را كه كادر فني خواسته بود، جذب كرديم و فقط مانده قرادادمان را با وحيد اميري تمديد كنيم. فعال تنها دغدغه ما همين است و آماده مذاكره با اميري هستيم. بعد از تمديد قرارداد با اين بازيكن كارمان در نقل و انتقاالت تمام ميشــود و ديگر فعاليتي نخواهيم داشــت. حتي اگر خداي نكرده وحيــد اميري قرادادش را تمديد نكنــد، ما ديگر فعاليتي در نقل و انتقاالت نخواهيم داشت چون او آخرين هدفمان است.»

مديران باشــگاه پرسپوليس همچنان منتظر بازگشت وحيد اميري از خرمآباد به تهران هستند تا پاي ميز مذاكره با او بنشــينند و به ماندن راضــياش كنند. حال آنكه اين بازيكن ســه پيشنهاد جدي از باشــگاهها­ي قطر، كويت و تركيه دريافت كرده كه هر كدام حاضرند هافبك مليپوش پرســپوليس را با مبلغ قابل توجهــي جذب كنند و به نظر ميرســد پيشنهادهاي­شــان دندانگير بوده كه اميري را به فكر كردن واداشته است. چيزي كه خود اين بازيكن به آن اعتراف كرده و در مذاكره تلفني پنجشنبه هفته گذشتهاش با حميدرضا گرشاســبي به سرپرســت باشگاه پرسپوليس اعالم كــرده كه فعال در حال بررســي پيشــنهاده­ايش اســت. البته شايد تمام اين مسائل را با توجه به محروميت پرســپوليس از حضور در نقل و انتقاالت براي شش ماه به تعويق بيندازد و در پرسپوليس بازي كند. اميري كه احتماال تا پايان هفته به تهران خواهد آمد به مسووالن پرسپوليس قــول داده پاي ميز مذاكره با آنها بنشــيند اما تاكيد كرده كه تصميم نهايي خود را پس از بررســي تمام پيشنهادها خواهد گرفت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran