Iran Varzeshi

فنايي: حال و روز پديده امسال خاص است

-

داود فنايــي مربــي دروازبانها­ي پديده درباره شرايط آمادهسازي تيمش قبل از آغاز بازيهاي ليگ برتر ميگويد: «هم اكنون هفتــه چهــارم تمرينات را پشــت ســر ميگذاريم و خوشــبختان­ه بازيكنــان دوران بدنســازي خوبي را پشت سر گذاشتند. شرايط پديده بسيار خاص است و با توجه به يكسري از كمبودها سعي ميكنيم كه با اين شــرايط كنار بياييم و بهترين نتايج را در ليگ برتر كسب كنيم.»

فنايي ميداند كه تيمش به دليل بدهي به بازيكنان قبلي شرايط خاصي براي جذب بازيكن دارد، به همين دليل كار را ســخت ميداند: «اين باشــگاه با وجود داشتن ۶ پرونده قطعي و بدهي به چندين بازيكن از گرفتن بازيكن جديد معذور است و متاســفانه بازيكنان زيادي مثل قاضي را از دست داده و نتوانســته بازيكنان جديد جذب كند و ايــن كار ما را براي آمادهســاز­ي و گرفتــن نتايج خــوب در ليگ برتر ســختتر ميكند. فوتبال ايــران هميشــه همينطور بــوده و يكســري از تيمها به طور معمول به بازيكنان و مربيــان بدهكارند. بهتر است كه از همان اول سفت و سخت جلوي آنها گرفته شــود تا ديگر شــاهد اين اتفاقات نباشيم.»

او بســيار اميدوار است كه با حمايت بيشتر مسووالن استان خراسان مشكالت مالي اين تيم كمتر از گذشــته باشــد تا نتايج بهتري را نسبت به قبل كســب كنند: «مســووالن خوشــبختان­ه قول مســاعد براي كمــك به باشــگاه پديده را دادنــد و اميــد داريم بــا كمك آنها مشــكالت تيــم كمتر شــود. پديــده تنها نماينــده مردم خراســان در ليگ برتر است و نياز به توجه ويژه آنها دارد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran