Iran Varzeshi

قهرماني نفت با بازيكنان ايراني

-

همانطــور كــه پيشبيني ميشــد قهرمانی ليگ فوتســال عــراق با حضور ستارههاي ايرانياش به تيم فوتسال نفت الوسط رسيد كه در فينال ليگ فوتسال اين كشــور به مصاف تيم الشرطه رفت و با نتيجه ۶ بر 2 به پيروزي دســت يافت تا بــراي هفتمين مرتبــه پياپي عنوان قهرماني را از آن خود كند.

در ايــن بازي قدرت بهادري بازيكن ايراني دو بار براي تيم نفت الوســط گل زد. فرهاد توكلــي ديگر ملي پوش ايران هــم در تيم نفت بــازي ميكند و نقش بســزايي در تكرار اين قهرماني داشــت. توكلي و بهادري به ايران بازگشــتها­ند و قرار است بعد از چند روز استراحت، خود را آماده حضور در جام باشــگاهها­ي آسيا با تيم نفت كنند.

فرهــاد توكلي بازيكــن اهوازي اين تيم يكي از ســه مرد برتر فوتسال آسيا در سال قبل، يك دوره بهعنوان بهترين بازيكن ليگ قهرمانان آسيا انتخاب شده است. مسووالن باشــگاه عراقي همچنان تمايــل به ادامه همكاري با مليپوشــان ايراني دارند.

تيمهاي تايسوننام ويتنام، الظفره امارات و جيونجيــو كره جنوبي حريفان نفت الوسط در گروه دوم هستند و بعيد نيست در صورت صعود به مراحل بعدي اين مسابقات به مصاف تيم مس سونگون (نماينده كشورمان) بروند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran