Iran Varzeshi

هومن جعفري

- ‪Houman Jafari‬

بازگشت سروش

ســروش رفيعي كه قبال پرســپوليس را پيچانده بــود و براي دريافت پول به ليگ قطر ســفر كرده و در آنجــا نيز ديپورت گرديده بود، با كلي كالس و منت و آپشن و از همه مهمتر ساپورت مطبوعاتي وحشتناك به پرسپوليس پيوســت. تا ببينيم كه ويترين پرســپوليس كي دوباره نامبرده را به يك پيشنهادي، چيزي برســاند و طرف دوباره فيلش ياد ليگ قطر بيفتد! اميد ابراهيمي هم قرار شــده بــه يك تيم قطري ملحق شود. ببينيم در روزي كه اميد ابراهيمي به عشق هواداران استقالل از ليگ قطر ديپورت شود و دوباره به «خانه» برگردد، اين ستون زنده و داير خواهد بود كه برايش چيزي بنويســيم يا نه ولي از همين االن بنويســيم كه اگر آن روز اين ستون دســت ما نبود و اجــاره داده بودند به يكي ديگر، دلمان نسوزد! پول را كه آدم در تهران هم ميتواند در بياورد ولي اند بي معرفتي اســت كه در بدترين روزها تيم را رها كني و بروي دنبال قرارداد!

فرار قانوني

اين روزها به شــفر بنده خــدا كارد بزني خونش كــه در نميآيد هيچ، عيــن ومپايرها ميافتد دور گردنت هر چه خون داري هم ميمكد كه ســكته نكند! ابراهيمي كه پر، خســرو حيدري هم نيمچه پر، پژمان هم رتتو، تيام ميــام هم كه گرانقيمت هستند و قرار نيســت نگه داشته شوند! پندار هم كه بــه بهانه پرو كردن كت و شــلوار جديد فعال آفتابي نميشــود. افتخاري هم كــه ميداند قرار است بركنار شــود با خودش ميگويد به من چه! مدير بعدي چشــمش كور، دنــدش نرم، خودش بيايد پول جور كند بازيكن بخرد! اين وســط تنها خبر خوش و مديريتي اســتقالل اين اســت كه پاسپورت شفر پس داده شده! يعني اگر بنده خدا خواست شبانه از كشور متواري شود ديگر نيازي نيســت مثل پناهندهها بزند به مرز و پــول بدهد كه قاچاقي از كشــور خارجش كنند. ميتواند به بهانه خوردن يخ در بهشت در فرودگاه استانبول يا خريدن سيگار از ديوتي فري فرودگاه دبي بزند به جاده خاكي و فرار كند! ته تهش اينكه پرويز مظلومــي برميگردد و تيم را جمع ميكند ديگر!

قابل توجه آكادمي اسكار

بــا در نظــر گرفتن اكران فيلم ســريك (اســب ســردارجان) و اينكه ســركار خانم بهاره افشاري بازيگر سريالهاي تلويزيوني اين فيلم را ساختهاند از االن پيشنهاد ميكنيم كه مستندسازها­ي تمام دنيا غــالف كنند و بيخيال اســكار برترين فيلم مستند امسال شــوند. از آنجايي كه سردار امسال از وقت تعطيــالت خود زده و به جام جهاني رفته اين حداقل وظيفه آكادمي اســكار است كه جايزه اســكار برترين فيلم مستند را بدهد دست ايشان! يك وقت ديديد اســكار را نداديد سردار قهر كرد كال فوتبال را كنار گذاشت ها!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran