Iran Varzeshi

ماهيني: بازيكنان جديد بدانند پرسپوليس با بقيه تيمها فرق ميكند

-

حاال كه نه رامين رضايياني در پرســپوليس حضــور دارد نه صادق محرمي، پســت دفاع راست افتاده دست صاحبش. كاپيتان دوم تيم كه در دو فصل گذشته به خاطر داشــتن رقباي قدر و البته خالي شــدن پستهاي ديگر مجبور شده بود مدافع چپ، مدافع مياني و هافبک دفاعي باشــد در فصل تازه كارش را در پســت تخصصي آغاز خواهد كرد و بعيد اســت مثل فصول قبل جابهجا شود. اگر اينگونه باشد شايد ماهيني فصل خوبي در پيش داشته باشد. خود

ماهيني در گفت و گويي مفصل درباره شرايط پرسپوليس و خودش صحبت كرده كه مهمترين حرفهايش را ميخوانيد:

- بــازي اول ما آنقدرها هم كه ميگويند بازي خيلي آســاني نبود و حريف خيلي هم تيم افتضاحي نبود. شما ببينيد كه در كل دنيا تيمها در زمان بدنسازي بازيهاي اول و دوم را با تيمهاي آســان انتخاب ميكنند و اين مســاله در تمام دنيا مرسوم است. در خود ايران هم همين است و اين مســاله هيچ چيزي نيست كه بخواهند برايش حاشيه درســت كنند. در ايران هم خيلي از تيمها بازيهايــي كه در زمان بدنســازي انجام ميدهند نسبتا ساده و آسان است.

ـ صحبتي كه ما با باشگاه داشتيم قرار شد كه تا قبل از شروع تمرينات مطالبات فصل گذشته ما پرداخت شــود اما انجام نشد. بعد از آن قرار بود تا قبل از رفتن به كرواســي پول به حساب بازيكنان واريز شــود كه باز هم اين اتفــاق رخ نداد. بعد از آن عنوان شــد كه در اردوي كرواسي به بازيكنان پول ميدهند اما اينجا هم به بازيكنان پولي ندادند. قولهايي به ما داده شــده اما عملي نشد و اين در حالي است كه بچهها از فصل گذشته طلب دارند، با بازيكنان تسويه كامل نشده است اما قولهايي به ما داده شده. ميدانيم كه آقاي گرشاسبي و اطرافيانش تالش خودشــان را ميكنند تا مشــكل ما حل شود اما تا اين لحظه اتفاقي نيفتاده. ما هنوز فصل گذشــته را تسويه نكردهايم و تا اينجاي فصل جديد هم پولي نگرفتهايم.

ـ بازيكناني كه جذب پرســپوليس شــدند همگي بهترينهاي ايران هستند. البته متأســفانه ايــن بچهها نميتوانند در نيمفصل اول به مــا كمک كنند اما در نيمفصل دوم بازيكنان خيلي خوبي گرفتيم. مهدي شيري، مهدي شريفي، مهدي ترابي و سروش رفيعي از بهترينهاي ايران هستند و همگي در نيمفصل دوم كمک زيادي به پرسپوليس خواهند كرد. تا همين جا با وجود محروميت يارگيري خيلي خوبي انجــام داديم و بايد از همين طريق حضور اين بازيكنان را به پرســپوليس خوشامد بگويم چون آنها به تيم بزرگ پرسپوليس آمدند و بايد بدانند بازي كردن در پرسپوليس خيلي با همه تيمها فرق ميكند اگر در هر تيمي 100 درصد توان خود را ميگذاشتند در پرســپوليس بايد 200 درصد توان بگذارند تا موفق شوند و انشاءا... كه ميشوند.

ـ ســه سال اســت كه بهترين تيم ايران هســتيم و در اين سه سال بهترين نتايج را براي باشــگاه و هواداران كســب كرديم. در ايران خيلي ســخت است كه شما بخواهيد سه سال متوالي روي اوج باشيد اما تيم ما توانست تا همين جا جزو بختهاي قهرماني فصل بعد باشــد. همه فكر و تمركز ما براي تكرار قهرماني است اما به نظر من كار ما از چند سال گذشته براي قهرماني سختتر است هر چند كه همچنان تشنه موفقيت هستيم و ميخواهيم دل هواداران را شاد كنيم.

ـ هر كسي مختار است كه براي خودش تصميم بگيرد و آيندهاش را رقم بزند. قرار نيست يكسري بازيكن هميشه در يک تيم بمانند. به هر حال بازيكناني كه از پرسپوليس رفتند همگي براي اين تيم زحمت كشيدند و ما ممنون آنها هستيم كه در مدتي كه در اين تيم بودند زحمت خود را كشيده و باعث موفقيت پرسپوليس شــدند. بايد از آنها ممنون بود اما خودشــان تصميم گرفتند كه از پرســپوليس برونــد و جاي ديگري بازي كنند ما براي آنها آرزوي موفقيت ميكنيم اما مطمئناً پرسپوليس وابسته به هيچ بازيكني نيست و نام بزرگ پرسپوليس است كه هميشه ميماند. ـ كار ما در آسيا خيلي سخت است چرا كه هم در ليگ برتر و هم در آسيا رقباي سرســختي داريم. ما با تيم الدحيل كه تيم بســياري قدرتمند قطري است بازي حساسي داريم. اين تيم از بهترين تيمهاي آسيا است اما ما نااميد نيستيم و با همه وجود براي كسب نتيجه وارد مسابقات ميشويم و خيلي هم اميدواريم كه در آسيا نتيجه بگيريم چرا كه اين مساله خاص همه پرسپوليسيه­ا است. هواداران ميدانند ما با همه وجود براي پرسپوليس بازي ميكنيم هر چند كه كاستيهايي هم وجود دارد و اميدوارم در نهايت امسال قهرماني آسيا را جشن بگيريم.

کل کل و رقابــت دوســتانه بازيكنــان پرســپوليس از تنيس فوتبال به بدمينتون کشــيد و البته در اين رشته هم بازيكناني بودند که ادعا داشــته باشــته باشند. شــجاع خليل زاده يكي از آنهاســت کــه کال در هيچ بــازي نميخواهد کــم بياورد.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran