Iran Varzeshi

دستنشان: بعد از فسخ قرارداد حسيني به مس رفتم

-

نادر دستنشــان ســرمربي تيم فوتبال مس كرمــان درباره دليل جدايياش از ســپيدرود رشت ميگويد: «حواشي ســپيدرود زياد بود و مشكالت اين تيم هنوز هم كه ميبينيد حل نشده است.

اين حواشــي در شان تيم بزرگ ســپيدرود نيست و به دليل همين مشكالت از اين تيم جدا شدم.» دستنشان در مورد اينكه برخي ميگويند چرا او به ســراغ تيمي رفته كه مربي داشته اينطور ميگويد: «من چنين كاري نكردهام. زماني به تيم مس آمدم كه حسيني قراردادش را با باشگاه مس كرمان فسخ كرده بود و اين باشگاه مربي نداشت. حسيني با باشگاه مس كرمان به مشكل خورده بود و قراردادش را فسخ كرد. بين سرمربي و باشــگاه و هواداران مشــكالتي پيش آمده بود كــه در نهايت منجر به جدايي حسيني از تيم مس شد. من زماني كه ميخواستم به باشگاه مس بيايم حتي تلفني با حسيني صحبت كردم. هنوز هم قراردادم را با باشگاه مس كرمان امضا نكردهام! دليلش هم همين حرف و حديثها و ســواالتي است كه مطرح ميشــود. باشگاه مس كرمان به من پيشنهاد كار داد و مــن هم افتخــار ميكنم بار ديگر در شــهري حضور دارم كه يك بار با اين تيم بــه ليگ برتر صعود كردهام و اميدوارم دوباره بتوانيم در اين تيم به موفقيت برسيم. هرچند كمي دير شــده است و تيمها بازيكنان خوب را جذب كردهاند، با اين حال تالش ميكنيم تيم خوبي ببنديم. احساس كردم ميتوانم به مس كرمان كمك كنم.»

او كه ســابقه كار كردن با مس كرمان را هــم دارد هيچ قولي بابت صعود اين تيم نميدهد: «قولي براي صعود ندادهام. فوتبال قولي نيست. همه تيمهايي كه در مســابقات حاضر ميشوند ميخواهند به ليگ برتر صعود كنند و همه تيمها به دنبال موفقيت هستند و همگي هم با انگيزه هستند. ما هم يكي از اين تيمها هستيم.»

تيم فوتبال مس كرمان از صبح روز چهارشنبه بيستم تير ماه اردوي تداركاتي خود را با ســفر به تهران آغاز خواهد كرد. شاگردان دستنشان در تهران دو بازي تداركاتي در دستور كار خود دارند كه روز پنجشنبه با يكي از دو تيم پارس جم و يا نساجي بازي خواهند كرد و روز جمعه نيز در ورزشگاه كارگران تهران با نفت آبادان ديدار خواهند داشت. بازيكنان مس پس از انجام اين دو بازي از روز شــنبه راهي شمال كشور خواهند شــد و براي انجام تمرينات بدنسازي در منطقه آالشت مستقر ميشوند. اعضاي اين تيم پس از ســه روز تمرينات بدنســازي از روز سهشنبه به ســواحل درياي خزر خواهند رفت و به مدت ســه روز نيز در اين منطقه بدنسازي خواهند كرد. تيم فوتبال مس كرمان عصر روز دوشنبه در يك بازي تداركاتي كه در زمين تمريني اختصاصي مس برگزار شــد با نتيجه ۴ بر صفر تيم مس نوين را شكســت داد كه اميرحســين صالحيمنش، اميرحســين طاحوني، مهدي تيكدري و احمد حسنزاده گلزنان مس در اين بازي بودند.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran