Iran Varzeshi

سيدجالل: آنهايي كه ربيع خواه و ماهيني را اذيت كردند منتظر اين روزها بودند

-

سيدجالل حسيني در مصاحبه تازهاش درباره شــرايط پرســپوليس انتقادهايي را مطرح كرده است: «گاهي اوقات حرفهايي ميشــنويم كه احســاس ميكنــم برخي ميخواهند با ما شــوخي كنند. انگار نقل و انتقاالت شــوخي اســت. واقعا نميدانم چه واژهاي را در مــورد اين افراد بــه كار ببرم. ما ســه تا از بهترين نفرات تيم را از دســت دادهايــم و در مقابــل نتوانســتي­م بازيكني در اختيــار بگيريم. نيم فصل اول امســال سختترين فصل فوتبالي بازيكنان ما است. برخي ميآينــد و ميگويند نقل و انتقاالت اينگونه شد و پرســپوليس فالن كار را كرد اما كســي نميگويد ما ســه نفر از بهترين بازيكنانمـ­ـان را از دســت دادهايــم و اصال شــرايط خوبــي نداريم. قرار اســت ليگ را همين گونه آغاز كنيم. ما در آســيا با تيمي بازي داريم كه از نظــر من از تيم ملي قطر هم قويتر اســت. كساني كه برخي مباحث را مطرح ميكنند ميخواهند مردم را فريب دهند. ما در حال حاضر سختترين شرايط را داريم. برانكو در همين بازيهاي دوستانه بازيكناني 17 و 18 ساله را بازي ميدهد كه همينها قرار است در ليگ براي پرسپوليس بازي كنند.»

ســيدجالل با اشــاره بــه مصدوميت خودش و شــجاع ميگويد: «من نگران اين هستم كه با اين شرايط سخت برخي بيايند و مردم را فريب دهند و بگويند كار ما آسان اســت. االن همه تيمها تقويت شــدهاند و پرســپوليس از نيــم فصل ســال قبل هيچ بازيكني نگرفته اســت. حال اين مسائلي كه مطرح ميشود چيســت؟ هر تيمي در حال حاضر شــش هفت بازيكن جذب ميكنند و راحت هســتند و ما نميتوانيم كاري انجام دهيــم.» كاپيتــان پرســپوليس ميگويد: «خواهشــم از هواداران اين است كه فريب كســي را نخورنــد. آنهايي كــه ربيعخواه و ماهينــي را اذيت ميكردند، براي اين روزها آماده بودند كه به پرســپوليس لطمه بزنند و ســعي كنند بازيكنان را تحت فشــار قرار دهند. به خاطر همين فشــارها محسن ربيع خواه را از دســت داديــم و در حال حاضر حســين ماهيني نيز شرايط ســختي دارد. برخي با اين وضعيت چشمشــان را به روي مشــكالت ميبندند و خيلي از مســائل را نميبينند. خداي نكرده اگر چند بازيكن تيم مــا در حال حاضر مصدوم يا محروم شــوند اتفاقات بدي براي پرسپوليس ميافتد.»

و البته كنايه به مديران قبلي باشگاه و آنهايي كه باعث شدند پنجره نقل و انتقاالت بســته شــود جــزو حرفهاي هميشــگي ســيدجالل است: «متاســفانه قانوني وجود ندارد كه افراد مســووليت خــود را بپذيرند. شــما ميتوانيد هــر كاري را انجام دهيد و بدون هيچ مشــكل و عذرخواهي به زندگي شــخصيتان ادامه دهيد. اينجا فقط بازيكن و مربي مقصر هستند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran