Iran Varzeshi

مشكالتم‌با‌فدراسيون‌را‌ عنوان‌نمي‌كنم

-

ســيامك افروزي كه گفته ميشــد از كادر تيم ملي جدا خواهد شد، روز گذشته اين خبر را تاييد و به برخي مشكالت در راه ادامه همكارياش اشاره ميكند. فيزيوتراپ سابق تيم ملي واليبال ايران درباره ماجراي جدايياش از فدراسيون ميگويد: «واقعيت اين اســت كه داليل جداييام از تيم ملي همچــون يك پازل بود و با تكميل شــدن اين پازل مــن هم تصميــم نهايي خود را گرفتم. بدون شك بزرگترين تكه اين پازل خانوادهام و بخصوص دخترم مهرســا است امــا بايد اذعــان كنم كه دليــل اصلي اين نيســت. همه آنهايي كه در ورزش حرفهاي فعاليت ميكنند سختي دوري از خانواده را دارند و آن را تحمل ميكنند.»

پزشك ســابق تيم ملي واليبال ايران مشــكالتش با فدراســيون را باز نميكند: «مــن اعتقــاد دارم در سيســتمي كه كار ميكنــم از ديد خــودم بهترين سيســتم اســت و نبايد شــرايطي فراهم شــود كه وقتي بخشــي از اين مجموعه جدا ميشود حرفها و مشــكالت آن را عنوان كند. من عضو يك خانواده واقعا دوستداشتني بودم و دوســت ندارم اگر حتي مشكل كوچكي وجود داشــت حرفهــاي آن را به بيرون منتقل كنم اما ميگويم كه هميشــه دلم با مليپوشان است و منتظر خبرهاي خوب از سوي آنها هستم.»

پزشــك و فيزيوتراپ سابق تيم ملي واليبال ايران در پاســخ به اين سوال كه آيا استعفاي شما مورد تاييد قرار گرفته يا خير نيز ميگويد: «من رابطه مالي خاصي با فدراســيون ندارم و تعهدم اخالقي بود كه به همين دليل چند روز قبل از اينكه اردوهاي تيم ملي براي بازيهاي آسيايي آغاز شــود اســتعفاي خود را اعالم كردم تا مسووالن فدراســيون دستشان براي انتخاب جايگزين من باز باشــد. براي هر فردي كه جايگزين من ميشــود آرزوي موفقيت ميكنم و هر كاري از دستم برآيد انجام خواهم داد. بدون شك با مليپوشان در تماس خواهم بود و آنها هم ميتوانند همچنان روي من حساب كنند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran