Iran Varzeshi

ضيايي: تمام شايعات كذب است

-

روز گذشته رسانهها پر بود از خبر درباره فدراســيون واليبال. خبرهايي كه هيچ كدام از كانال خود فدراسيون منتشر نشــده بود و به همين دليل، صحت و ســقم آنها مشــخص نبود. شــايعاتي كه يكي به جلسه معروف با ضيايي اشاره داشت، ديگري بار ديگر از استعفاي امير خوشخبر، خبر داده بود و سومي هم به جدايي فيزيوتراپ تيم ملــي و اختالفش با فدراســيون اختصاص داشت.

احمد ضيايي رييس فدراســيون واليبال دو خبر منتشــر شده درباره جلســه با معروف و شــايعه استعفاي امير خوشخبــر را كامال نادرســت دانسته و هر دو را تكذيب ميكند.

او همچنين داشــتن اختالف با فيزيوتراپ تيم ملي را هم رد ميكند و ميگويد استعفاي مكتوبي هم از او نديده است.

ضيايي: برخي رسانهها بياخالقي ميكنند

شــايعه جدايــي فيزيوتــرا­پ واليباليست­ها از تيم ملي واليبال روز گذشــته رنگ واقعيت به خود گرفت و خود افروزي در مصاحبهاي از كنار رفتنش خبر داد.

ضيايــي دربــاره ايــن ماجرا و شــايعه اختالف با او ميگويد: «هيچ اختالفي وجود ندارد، افروزي بهعنوان فيزيوتــرا­پ كنار تيم ملــي بود و او اجازه و اختيار دارد هر زمان و در هر مقطعي كه ميخواهد خداحافظي كند اما اختالفي وجود نداشته است. تا به امروز نيز افروزي به صورت مكتوب به من چيزي را اعالم نكرده است.»

او ادامــه ميدهد: «الزم اســت بگويم هيچ اختالفي بين فدراســيون واليبال و افروزي وجود نداشته است. افروزي آنقدر آدم منضبطي است كه اگر بخواهد انصــراف بدهد اين را به صورت مكتوب اعالم ميكند كه حتي اين اتفاق نيفتاده است.»

رييس فدراسيون واليبال درباره انتشار فهرست تيم ملي پيش از موعد مقــرر نيز پس از مدتهــا اظهارنظر ميكند: «سرمربي تيم ملي، كادر خود را مشخص ميكند و فدراسيون در آن دخالتي ندارد. درباره انتشــار فهرست تيم ملي نيز بايــد بگويم اين موضوع را پيگيري كــرده و برخورد جدي با عامل انتشــارش خواهيم كرد. در اين باره يك بداخالقي صورت گرفته و در حقيقت خيانت در امانت شده است.»

او در ادامــه دربــاره حواشــي به وجود آمــده درباره سيدعباســي و صحبــت دربــاره خــط خوردنش از فهرســت اعزامي بــه جاكارتا نيز ميگويد: «درباره انتخاب سيدعباسي نيز اگر سرمربي تيم ملي بخواهد با او تماس ميگيرد و با او درباره حضورش صحبت ميكند. شما براي پاسخ به اين ســوال بايد با خود سيدعباسي تماس بگيريد كه آيا از او دعوت شده است يا خير. از طرف ديگر سيدعباسي آنقدر منضبط و اخالقمدار است كه اگر به او بگوييم بهعنوان سرباز در كنار تيم ملي حاضر باشد خواهد آمد اما جامعه اين را برنميتابد.»

ضيايي به انتشار اين شايعات در رســانهها نيز واكنش نشان ميدهد: «در رســانهها بداخالقــي ميكنند، بــا اين كارها نــه اهالي رســانه و نه فدراســيون به جايي نخواهند رسيد. البته اين را نيــز بگويم كه اين كارها هيچ تاثيري به حال واليبال ندارد چرا كه كاروان كار خود را انجام ميدهد. يك تعدادي شيطنت ميكنند و مثال بازي را آغاز ميكنند در حالي كه صد تا از اين اتفاقها رخ دهد تيم ملي كار خودش را خواهد كرد.»

او همچنين ميگويد: «افراد تيم ملي بصير هســتند چراكه در دوران اســتراحت خود در حال آمادهسازي براي حضور در مسابقات هستند. آنها حتي تعطيــالت عيد خود را به انجام كارهاي فيزيوتراپـ­ـي پرداختند، اين قبيل كارها هيچ تاثيري روي تيم ملي ندارد، اين افراد به زعم خودشان فكر ميكنند ميتوانند خللي در كار ايجاد كنند در حالــي كه زحمت بداخالقي براي آنها اســت و تيم صحيح و سالم به همراه كادر فنــي و بازيكنان روال خودش را طــي ميكنــد. آنها فقط زحمات خود را بيشتر ميكنند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran