Iran Varzeshi

به اندازه يك كارگر هم به ما توجه نميكنند

-

دارنــده مدالهاي طال و برنز نوجوانان جهــان و طــال و نقــره آســيا و يكــي از فرنگيكاران با آتيه ايــران ميگويد كه، به اندازه يك كارگر هم به ما توجه نميشود.

محمد نصرتــي درباره كســب مدال طــالي رقابتهاي جهاني كشــتي فرنگي نوجوانان در كرواســي و ارزيابــي خود از ايــن رقابت ميگويد: «ســطح مســابقات بســيار باال بود و همه مدعيان براي كسب بهترين نتيجه به كرواســي آمده بودند. در وزن 2۹ كيلوگرم نيز كشــتيگيرا­ن روسيه و تركيــه حضور داشــتند كه بــه ترتيب عناوين قهرماني و نايب قهرماني اروپا را در كارنامهشان داشتند اما خدا را شكر ميكنم كه با كسب مدال طال توانستم مزد زحمات خودم و مربيان تيم ملي را بگيرم.»

دارنــده مدالهاي طال و برنز نوجوانان جهان و طالي آســيا درباره پيروزي مقابل حريف روس در ديــدار فينال در حالي كه ســه بر صفر از حريف عقب بود نيز توضيح ميدهد: «فكر ميكنم داوران اشتباه كردند چــرا كه من در حمله بــودم اما اخطار كم كاري را بــه مــن دادند و وقتــي در خاك حريف قرار گرفتم او دو امتياز ديگر گرفت و سه بر صفر پيش افتاد. پس از آن با تمام وجود كشتي گرفتم تا بازنده نباشم و طالي جهان از دســتم نرود. وقتي همتيميهايم نيز با فرياد از من ميخواستند غيرت نشان بدهم نيرويم چند برابر شــد و سه امتياز از حريــف گرفتم و در نهايــت قهرمان جهان شدم.»

او بــه وضعيــت درآمدش نيز اشــاره ميكند: «ما هم وقتي براي كشــور افتخار كســب ميكنيم توقع داريم حداقل بتوانيم كمك حال پدر و مادرمان باشيم. يك كارگر ماهي دو تا ســه ميليون حقوق ميگيرد اما مســووالن شــهريار به اندازه كارگر هم به امثال من كه چندينمــاه در اردوهاي تيم ملي هســتيم توجه نميكنند. من در كنار كشــتي هر وقت بتوانم و در اردو نباشم و فرصــت كنم، كارگري هم ميكنم تا كمك حال خانوادهام باشم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran