Iran Varzeshi

3 پيشنهاد دارم اما دوست دارم بمانم

ادعای چشمی بعد از حضور در باشگاه استقالل:

-

در نشســت ميــان روزبه چشــمی و مســووالن استقالل چه گذشــت؟ بازيكن اســتقالل درباره اين ســوال پاســخهايی دارد: «جلسهای با باشــگاه برگزار كرديم، همانطــور كه قبال هم گفته بودم ســعی میكنــم با باشــگاه اســتقالل راه بيايم تا به تفاهم برســيم. امروز يك جلســه ديگر با مديران باشــگاه برگــزار میكنيم تا به يك جمعبندی برســيم. بقيــهاش مربوط به باشــگاه اســت كه چه تصميمی خواهد گرفت. من دينی را كه داشــتم نســبت به باشگاه اســتقالل ادا كردم و منتظر پاسخ باشــگاه هســتم. همه چيز امروز مشخص خواهد شــد. در جلسه ديروز در خصوص مســائل مالی صحبت نكرديــم، بحثهای ديگــر مهم اســت كه بايد برطرف شــود، مســائل مالی مهم است اما بحثهای ديگر در باشگاه اســتقالل در اولويت قرار داشت كه ســعی كرديم در اين خصوص صحبت كنيم.»

چشــمی با اشاره به پيشــنهاده­ايش ادامــه داد: «بعد از جــام جهانی خيلی از بازيكنان تيم ملی پيشــنهاد داشتند، من راجع به پيشــنهاده­ايی كه دارم دوســت ندارم صحبت كنم. ولی در كل قبل از جام جهانی و بعد از جام جهانی پيشــنهاده­ايی به من داده شد تا در تيم ديگری بازی كنم و اين اتفاق برای هر بازيكنی ممكن اســت بيفتد. اميدوارم نتيجه جلسه امروز طوری رقم بخورد كه در باشــگاه استقالل بمانيم و بتوانيم در اين تيــم بازی كنيم؛ چرا كه از صميم قلب دوســت دارم در اســتقالل بمانم؛ استقالل تيم محبوب من است و من هواداران پرشور اســتقالل را دوست دارم. من همهجوره با باشــگاه استقالل راه آمدم و در حال حاضر منتظر هستم تا مسووالن استقالل جواب من را بدهند. اميدوارم فردا اتفاق خوبی صورت بگيرد.»

چشمی با اشــاره به مصدوميتش نيز گفت: «در حال حاضر ســه هفته از شرايط درمانــم گذشــته، فكر میكنــم يك ماه ديگر میتوانم بازی كنم و شــرايط الزم را به دســت بياورم. در حــال حاضر زير نظر پزشكان متخصص درمان میشوم.»

چشــمی در پايــان حرفهايــش به پيشــنهاد دو تيم عربی و يك تيم اروپايی اشــاره كرده: «حقيقت اين اســت كه من از دو تيم عربی پيشــنهاد دارم و يك تيم اروپايی نيز من را می خواهد ولی دوســت دارم در اســتقالل بمانم، اين آخرين حرف دلم است و منتظر هستم تا در جلسه امروز همه چيز مشخص شود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran