Iran Varzeshi

مانعي كه از همه پيشنهادها بزرگتر است

خسارت نه، پرسپولیس خود بیرانوند را ميخواهد

-

عليرضا بيرانوند حاال حتما متنفر اســت از آن روزي كه با پرسپوليس قرارداد بلندمدت امضا كرد. قراردادي كه تا سال 1400 اعتبار دارد و دست و پاي اين دروازهبان را كه خواهان حضور در فوتبال اروپاســت، بسته. مرد شماره يك پرســپوليس ميداند كه براي ترك اين تيم بايد مبلغ هنگفتي بپردازد اما به شوق حضور در فوتبال اروپا اين را هم پذيرفته است. مشتريان دســت به نقدي هم دارد اتفاقا. باشگاه تورينو پس از درخشش بيرانوند در جام جهاني بالفاصله باب مذاكره با اين دروازهبان را آغاز كرد.

پيشــنهاد ايتالياييه­ا به دروازهبان پرســپوليس يك قرارداد سه ساله اســت و گفته كه بابت فصــل اول رقمي نزديك به 900 هــزار يورو به او پرداخت ميكند. باشــگاه بشيكتاش تركيه هم حاضر اســت بيرانوند را با مبلغــي نزديك به يك ميليون و صدهزار يورو به خدمت بگيرد. در ســوي ديگر باشــگاه ديناموكيف اوكراين قرار گرفته كه از طريق واسطه ايرانياش پيشــنهاد يك ميليون يورويي خود را به بيرانوند ارائه كرده و گفته حاضر است اين رقم را تا يك ميليون و دوست هزار يورو افزايش دهد.

اين باشگاه كه مذاكرات مستقيمي با بيرانوند داشته، قرار است دوشنبه هفته جاري درخواست رسمي خود را به باشگاه پرسپوليس بفرستد چرا كه گرشاســبي در نشست هفته پيش خود با وكيل بيرانوند به او اعالم كرد هر پيشنهادي به دروازهبان پرســپوليس ميرسد بايد از طريق باشگاه باشد و بيرانوند حق مذاكره با هيچ باشگاهي را ندارد. از اين رو باشگاههاي خواهان اين دروازهبان مليپوش قرار اســت مكاتبات خود را با باشــگاه پرسپوليس آغاز كنند. بيرانوند اما هر چند تا مشــتري هم كه داشــته باشد، يك مانع بزرگ پيشروي خود ميبيند و آن، قراردادش با پرســپوليس اســت كه تا 1400 بايــد به آن متعهد باشــد. مگر اينكه با پرداخــت رقمي قابل توجه بهعنوان خســارت به او اجــازه جدايي بدهند كه برانكــو حتي اين را هم نپذيرفته است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran