Iran Varzeshi

مكوندي: اگر فقط به ماندن فكر كنيم سقوط میكنيم

-

وقتي عبدا... ويســي ناچار شــد به علت جراحــي بيني اش، مدتي را به اســتراحت بپردازد، تصميم گرفت مربي قابــل اعتمادي را به جاي خود به تمرينهای تيم بفرستد تا خيالش بابت تمرينها و دوران آماده ســازي تيم راحت باشد.

به همين خاطر درست شبي كه تيم عازم كرج بود، با بهروز مكوندي هماهنــگ كــرد تــا در اردوي كرج بازيكنان را همراهــي كند. مكوندي خود را به كرج رساند و با تيم تمرين كرد تا ويســي توانســته باالخره در تمرينها حاضر شود.

بهــروز مكوندي بعد از مدتي كه در كنار تيم نفت مســجد ســليمان بوده، دربــاره وضعيت فعلي اين تيم توضيح ميدهد: «شــرايط تيم ما بد نيست، البته بعد از تغييرات مديريتي و فني تا حدودي از ديگر تيمها عقب هســتيم و هنوز به شــرايط ايدهآل نرسيدهايم. با اين حال زمان داريم تا شــروع ليگ برتر اين شرايط را بهتر كنيم. خوشــبختان­ه آقاي ويسي هم چند روزي اســت كه بــه تيم اضافه شده و مشــكلي براي همراهي نفت مسجدسليمان نخواهد داشت.»

او در مورد رونــد جذب بازيكن در تيــم نفت مسجدســليم­ان تأكيد ميكنــد: «چنــد بازيكــن بــه تيم اضافه شــدند و يكــي دو بازيكن هم زمــان حضــور آقاي فكــري با نفت مسجدســليم­ان قرارداد امضا كردند. باشــگاه با بختيار رحماني نيز توافق كرده و قرار است قرارداد اين بازيكن هم امضا شود. چند بازيكن ديگر هم به تيم اضافه خواهند شد.»

آيا هدف نفت مسجدســليم­ان ماندن در ليگ برتر است؟ مربي نفت مسجدسليمان در پاسخ به اين سوال، تأكيد ميكند: «اگــر فقط به ماندن در ليــگ برتر فكر كنيــم، در نهايت ســقوط خواهيم كرد. ما بايد تفكرات بزرگتري در ذهن داشــته باشيم تا عقب نمانيم. قطعــا تالش ميكنيم تا بهترين جايگاه ممكن را به دســت بياوريم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran