Iran Varzeshi

نصيرزاده: نياز باشد به تراكتور كمك ميكنيم

-

به همه بالتكليفيه­اي گسترش فوالد بايد مشكالت ورزشگاه بنيان ديزل را هم اضافه كنيم. بنيانديزل با اينكه هميشه در بين ورزشگاههاي استاندارد بوده اما حاال با مشكل نور مواجه اســت و در صــورت برطرف نشدن اين مشكل شــايد گسترش فــوالد نتواند در ايــن زمين ميزبان حريفان خود باشد.

هوشــنگ نصيرزاده، مديرعامل باشــگاه گسترش فوالد درباره اينكه گفته ميشــود در بازديد مسووالن ســازمان ليگ نور ورزشــگاه بنيان ديزل تاييد نشده و اين باشگاه بايد در ورزشــگاه يادگار امام از حريفان خود ميزباني كند، توضيح ميدهد: «ســازمان ليــگ برگــزاري تمام مســابقات را به بعد از اذان موكول كرده است.

ورزشگاه اختصاصي ما به طور كامل تجهيز و كابل كشي شده است و هيچ مشكلي از اين حيث نداريم. با توجــه به قراردادي كه با پيمانكار داريــم. ناظر انجام كار كــه بايد از تهران براي تاييد پروژه نور ورزشگاه بيايــد و نظرش را اعــالم كند هنوز نيامده است.»

او همچنين در اين رابطه تأكيد ميكند: «با توجه به اين مساله امور مهندســي ما اعتقــاد دارد تا زماني كه بازرس فني نظــر كتبي خود را به پيمانكار اعالم نكرده اســت نبايد ايــن نور را اســتفاده كنيم. چرا كه مسووليت آن متوجه استفاده كننده خواهد بود. به همين خاطر احتمال اينكه دو هفته مســابقات خانگي ما به جاي ورزشــگاه بنيــان ديزل در ورزشــگاه يادگار امام برگزار شــود وجود دارد. ما منتظر نظر بازرســي فني شــركت طرف قرارداد خودمان هستيم.»

آيا تكليف باشــگاه براي حضور در هجدهميــن دوره ليــگ برتــر مشخص شــد؟ نصيرزاده در پاسخ به اين سوال ميگويد: «ما به همين شــكل در مســابقات حضور داريم. هيــأت مديره به طــور كامل عوض شــده و يــك هيأت مديــره جديد مشخص شده است.

با يك هيأت مديره جديد وارد مسابقات شــديم و هيچ ارتباطي با مالكيت باشگاه تراكتورساز­ي ندارد. كارهــا در اداره ثبت شــركتهاي آذربايجان شــرقي هم انجام شــده است.»

او در مــورد شــايعه حضورش بهعنــوان مديرعامــل در باشــگاه تراكتورساز­ي، تأكيد ميكند: «خير اينطور نيست. ما مجموعهاي بوديم كه براي اين كار بهعنوان احســاس وظيفــه بــه تراكتورســ­ازي كمك ميكرديم.

تراكتورســ­ازي يك تيم بزرگ در كشــور مــا اســت. وظيفه خود ميدانســتي­م كه بهعنــوان يكي از افرادي كه خادم فوتبال است به اين مجموعه كمك كنيم. تا به االن اين كار را كرديم و اگر باز هم نياز باشد كمك ميكنيم اما بهعنوان مسوول اين مساله را تكذيب ميكنم و تا به االن صحبتــي با مــن در اين مورد نشده است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran