Iran Varzeshi

ماهيني: در پرسپوليس امسال پديدههايي داريم

-

حســين ماهينــي كاپيتــان دوم سرخپوشــان گفت: «ترجيح ما اين بود كه در ســوپرجام بازي كنيــم و جام را بگيريم ولي حاال هم كه رسما اعالم شد پرسپوليس قهرمان ســوپر جام است و هواداران راضي هستند، مشكلي نيست و ديگر تمركزمان را روي ليگ ميگذاريم. اگر ســوپرجام انجام ميشــد مشكلي نداشــتيم و گرفتن جام به آن شكل را ترجيح ميداديم ولي اين موضوع ديگر تمام شده است. اعالم كردند پرسپوليس قهرمان ســوپر جام اســت و مــا ديگر تمركز خودمــان را از روي اين موضوع برداشتهايم و به ليگ فكر ميكنيم.»

ماهيني ادامــه داد: «در اين مدت تمرينات ســختي داشــتيم. يك اردوي ســنگين و چهار بــازي در كرواســي داشــتيم. فكر ميكنم ۵۴ جلسه تمرين ســنگين انجام شــد. بچههــا همه اين سختيها را به عشــق هواداران و البته انجــام بازيهاي خوب تحمــل كردند. سوپرجام هم به ما انگيزه خاص خودش را داده بــود. ما ميخواســتي­م قهرماني ســوپر جام را به هــواداران بدهيم و در چنين شــرايطي وارد ليگ بشويم ولي حاال هــم كه اين اتفاقات افتاد، آن را به هواداران تبريك ميگوييم.»

مدافع راست پرسپوليس همچنين درباره شــرايط تيمش براي شروع فصل جديد ليگ برتر گفت: «نسبت به اردوي كرواسي فشار كمتر شده ولي هنوز ادامه دارد.

به هر حال تمرينات ماركو معروف است. البته اين فشــار سخت تمرينات الزم بــود. قهرمانــي و موفقيت خيلي سخت به دست ميآيد، ما شرايط خاصي هــم داريم و بايد به جاي نفراتي هم كه حداقل در نيم فصل اول نداريم، تمرين و تــالش كنيم. الزم اســت كه همه در آمادگي كامل باشــند تا بتوانيم بهترين كارآيي خودمــان را ارائــه كنيم. قطعا پديدههايــ­ي هم داريم كه ســر وقتش بتوانند به تيم كمك كنند.»

ماهيني ادامه داد: «پرسپوليس مثل گذشــته، يك تيم يكپارچه، هماهنگ و متحد خواهد بود.

آنچه ما تضمين ميكنيم اين است كه بيش از ديگران تالش خواهيم كرد و آنچه منتظرش هستيم، حمايت هواداران اســت كه هميشه با تيم بوده و هست و هر چــه بگذرد ارزش و اهميت آن براي ما بيشتر ميشــود. نتيجه تركيب اينها انشــاءا... با تدابير كادر فني، موفقيت خواهد بود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran