Iran Varzeshi

فهرست نهايي كاروان 12 مرداد بسته ميشود

-

سرپرســتان تيمهــا نقش مهمي دارند و گاهي اتفــاق افتاده كه برخي سرپرستان، عامل اتفاقهاي ناخوشايند ميشــوند. به همين خاطر كميته ملي المپيك ميخواهد سرپرستان تيمهاي اعزامي به بازيهاي آســيايي را تجهيز كند و به بازيهاي آســيايي بفرستد. براي اينكه اين خواســته عملي شود، نشســتي با حضور مســووالن كميته ملــي المپيك و سرپرســتان تيمهاي اعزامي برگزار شد كه در پايانش نصرا... ســجادي حرفهايي براي گفتن دارد. سرپرســت كاروان اعزامــي ميگويد: «دو جلســه مجزا با مسووالن تيمهاي اعزامي به پالمبانگ و جاكارتا داشتيم كه در آنها از موارد فني و كل مســائل حمل و نقل، اســكان، تغذيه، پزشكي و كنتــرل دوپينگ و مســائل امنيتي و تشــريفات و پوشش كاروان صحبت شد. همه موارد هم در قالب جزوههايي در اختيــار سرپرســتان و مربيان قرار گرفت.»

او دربــاره برخي بايد و نبايدها نيز توضيحاتــي ميدهد: «ضروري اســت همه ورزشــكارا­ن اعزامي به مسابقات در آزمايش و معاينات شــركت كنند تا اگر مشكلي هست در داخل فدراسيون تصميمگيري شود. كاروان ايران در ۴۲ گروه اعزام ميشــود و ۴۱ تا ۸۱ گروه برگشت ما را تشكيل خواهد داد. ممكن است رقابت برخي از رشتهها زودتر تمام شود. پيشبيني شــده بين ۲ تا ۴ روز زودتر و ۲ روز بعد از اتمام مســابقات، ورزشكاران به ايران برگردند.»

ســجادي درباره تاريخ نهايي براي ثبــت نام نيز ميگويــد: «من و دو نفر از معاونــان و يك نفــر كادر فني دهم مردادماه راهي اندونزي ميشويم چراكه دوازدهم بايد ثبت نام نهايي انجام شود چون ميزبان در كارها تاخير دارد و در سازماندهي منظم نيست بايد از نزديك برخي از مشكالت را حل كنيم.»

سرپرســت كاروان اعزامي درباره تغييــر نفرات اعزامــي و اينكه باالخره چند نفر قرار اســت بــه اندونزي اعزام شــوند، ميگويد: «۳۸۳ ورزشــكار كه ۳۰۱ تا ۵۰۱ نفر از آنها خانم هســتند. ۸۲ نفر از روساي فدراسيونها كه بعضا كنگــره و يا مجامع عمومــي دارند، در اندونزي حضور خواهند داشت. تعدادي هم مربي، سرپرست، كادر پزشكي و ... نيز در كاروان حضور دارند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran