Iran Varzeshi

بگوويچ: ۵۸ درصد از اسكلت تيممان را حفظ كرديم

-

گلگهر سيرجان اردوي پيش فصل خود را در سيرجان پشت سر گذاشته و پس از آن در تهران ســه بازي دوســتانه برگزار كرده است. وينكو بگوويچ، سرمربي گلگهر سيرجان درباره وضعيت اين تيم براي حضور در ليگ دسته اول ميگويد: «ابتدا از مسووالن باشگاه تشكر ميكنم كه حدود 85 درصد از اســكلت تيم را حفظ كردند. فقط در دو يا سه پست نياز به بازيكن داشتيم كه آنها را هم جذب كرديم.» او همچنين توضيح ميدهد: «يك بازي بســيار خوب مقابل پرسپوليس برگزار كرديم. در ديدارهاي تداركاتي سعي كردم به همه بازيكنان بازي بدهم و آنها را محك بزنم تا به اميد خدا و در آغاز دوباره مسابقات به آمادگي كامل برسيم.»

ســرمربي گلگهر ســيرجان در مــورد ديدار تداركاتــي تيمش مقابل پرســپوليس و اينكه تيــم برانكو را چطور ارزيابي ميكنــد، گفت: «ابتدا از برانكو و باشگاه پرســپوليس تشكر ميكنم كه ما را براي اين مسابقه دعوت كردند. واقعا بازي خيلي خوبي بود. متأســفانه پرسپوليس در اين فصل برخي از بازيكنان خوبش مانند احمدزاده، مســلمان و صــادق محرمي را از دســت داده اســت و اميدوارم حداقل قرارداد وحيد اميري و بيرانوند را تمديــد كنند. من خيلي اميدوارم پرســپوليس بتواند سومين قهرماني پياپي خود را كســب كند اما كار آساني نيست، چون واقعاً ذوبآهن، استقالل و ســپاهان تيمهاي بسيار خوبي هستند.»

بگوويچ با اشــاره به وضعيت تيمش ميگويــد: «ما دو فصل پيش فقط به خاطر يك امتياز به ليگ برتر صعود نكرديم و ســال گذشــته هم با تمام مشــكالتي كه داشتيم در نيمفصل دوم يكي از بهترين تيمهاي ليگ بوديم. اميدوارم و آرزو دارم گلگهر در اين فصل به ليگ برتر صعود كند، چون واقعاً ظرفيت صعود به ليگ برتر را دارد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran