Iran Varzeshi

فرزاد حاتمي؛ از كاپيتاني تا اخراج

-

اردوي تراكتورســ­ازي بعد از 15 روز در تركيه به پايان رســيد. اردويي مفيد براي تراكتورســ­ازي كه البته بعد از آن بايد منتظر تصميمهاي جديد توشــاك مينشستيم.

تصميمهايــ­ي چون كنار گذاشــتن دو بازيكــن تراكتورســ­ازي كــه در اين اردو حضور داشتند اما به نظر نتوانستند خواستههاي سرمربي ولزي را اجرا كنند.

فــرزاد حاتمــي و محمــد پاپي دو بازيكني بودند كه بــا نظر رضا مهاجري در اردوي تركيه تراكتور حاضر شدند اما توشــاك اعالم كرده نيازي به آنها ندارد. حاتمــي بازيكن باتجربه تراكتورســ­ازي با پايان قراردادش بــراي اينكه زير نظر توشاك كار كند، به تركيه رفت و همراه سرخپوشــان تمرين كرد اما او قراردادي نداشت و حاال سرمربي ولزي اعالم كرده او را نميخواهد.

محمد پاپي كــه يك فصل و نيم به صورت قرضي به فجر سپاســي رفته بود، به تراكتورســ­ازي برگشت و در تمرينات اين تيم شركت كرد اما در اردوي تركيه، توشــاك نظر مثبتي روي او نداشــت. با شــرايط كنوني حاتمــي و پاپي احتماال بايــد فوتبالشــا­ن را در تيــم ديگري ادامــه دهند. حاتمي كــه در ليگ ايران كارنامه قابل قبولــي دارد عالقهمند بود در تراكتورســ­ازي بازي كند اما توشاك نظري جز اين دارد.

حاتمي البتــه در تركيه و بازيهاي تداركاتــي، حتــي بازوبنــد كاپيتانــي تراكتورســ­ازي را بعــد از طيبــي و مهديزاده بر بازو بست اما از نظر فني با خواستههاي توشاك همخواني نداشت و حاال بايــد دنبال تيم جديدي براي ادامه فوتبالش باشد.

پاپــي هم كــه از او بهعنوان يكي از پديدههــاي ليــگ يك ياد ميشــد، در تراكتورســ­ازي دوام نياورد و حاال مجبور است بازي در تيم ديگري را تجربه كند.

با توجه به روزهاي پاياني فصل نقل و انتقاالت و بسته شدن فهرست خيلي از تيمها، بعيد است فرزاد حاتمي و محمد پاپي بتوانند با باشگاهي در ليگ برتر به توافق برسند، مگر اينكه باشگاه مورد نظر در پست آنها به بازيكن جديد نياز داشته باشــد. البته براي پاپي با توجه به سن و سالي كه دارد انتخاب تيم جديد آسانتر از فرزاد حاتمي 33 ساله است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran