Iran Varzeshi

نميدانيم با نساجي در كدام زمين بازي ميكنيم

-

اميد نمازي رفته رفته با بازيكنان ذوبآهن آشــنا ميشود و آنها را آماده حضوري موفق در ليگ برتر ميكند. او كه جانشــين امير قلعه نويي روي نيمكت اين تيم شــده در مورد شــرايط آمادهسازي ذوبآهن ميگويد: «شــرايط آمادهسازي تيم خوب بوده و در بازيهــاي تداركاتي نيز محك جدي خوردهايم. تركيب ثابت ما تقريبا مشــخص شــده و با قدرت آماده آغاز ليگ برتر هســتيم تا بتوانيم نتايج درخشاني كسب كنيم. ذوبآهن فصل قبل نتايج خوبي كسب كرد و ما هم بايد همين مسير را ادامه بدهيم تا نام ذوبآهــن را در قامت يك تيم مدعي مطرح كنيم. با بازيكناني كه در اختيار داريم رسيدن به اين اهدف چندان هم دور از دسترس نيست.»

ســرمربي ذوبآهن در مورد مشــخص نبودن محل برگزاري مسابقه با نساجي و اعتراض باشگاه به اين مساله ميگويد: «چنين مسائلي در ليگ فوتبال ايران رخ ميدهد و بايد با آنها كنار بياييم. من زياد به اين مسائل توجه نميكنم هرچند هرچه زودتر محل برگزاري نخســتين ديدار ما با نساجي مشخص شود بهتر است زيرا اكنون نميدانيم با نساجي بايد روي چمن مصنوعي بازي كنيم يا در تهران روي چمن طبيعي و تفاوت اين دو زمين زياد است. بازي در چمن طبيعي امكاناتي ميخواهد و بازي در چمن مصنوعي همينطور. ما هنوز نميدانيم در كدام شــهر مقابل نساجي بازي ميكنيم و كدام زمين براي برگزاري اين بازي در نظر گرفته شــده. از ســازمان ليگ درخواست داريم هر چه زودتر تكليف ميزبان اين بازي را مشخص كند تا ما هم برنامههاي خود را دنبال كنيم.»

نمازي در پاسخ به اينكه از قرعه ذوبآهن در ليگ برتر راضي است يا نه، ميگويد: «قرعه چه ســخت باشد چه آســان فرقي نميكند زيرا اگر قرعه سخت باشد در ادامه ليگ آسان ميشود يا اگر قرعه آسان باشد دوباره سخت ميشود. بنابراين من به چنين مسائلي توجه ندارم و تمركزم روي تيم خودم است. ميخواهيم بهترين كيفيت خودمان را در ليگ به نمايش بگذاريم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran