Iran Varzeshi

سقوط سابریستهای ایران در ردهبندی جهانی

-

دبیر فدراسیون تیراندازی: وضعیت اردوی ترکیه نامشخص است دبیر فدراســیون تیراندازی اعالم کــرد که اگر ارز مورد اسلحهها را تنظیم کنیم و فشنگ بیاوریم که نشد.» درخواست برای اردوی ترکیه به موقع فراهم شود تیراندازان او در پاسخ به این سوال که اگر تیراندازان به ترکیه نروند عازم ترکیه میشــوند، در غیر این صورت ســفر لغو میشود. مشــکل فشنگ و ساچمه چگونه حل میشود، گفت: «از این رضــا ملک محمدی درباره ســفر به ترکیــه گفت: «به جای بابت مشــکلی در ایران نداریم. کمبود فشــنگ و ساچمه در اردوی هانوفر به دنبال این هستیم که تیراندازان را به ترکیه ایران نداریم. در انبارها به اندازه کافی فشنگ و ساچمه داریم. بفرســتیم. تعداد محدودی فشــنگ آماده کردهایم تا آنها در برای بازیهای آســیایی جاکارتا و رقابتهای جهانی کره هم ترکیه با حضور مربیان تمرین کنند. البته برای این ســفر هم فشنگ و ســاچمه کنار گذاشــتهای­م. تیراندازان باکسبندی اگر ارز مورد درخواســت که وزارت ورزش و جوانان نیز تایید کردهاند و هر نفر برای ســالح خود ســاچمه و فشنگ آماده کرده اســت به موقع فراهم شود، میرویم. اگر به موقع فراهم نگه داشته است.» نشــود امکان دارد در ایران بمانیم و در همین جا تیراندازان دبیر فدراســیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا زیرنظرمربی­انتمرینکنن­د.» برایتمریند­رایراننیزم­شکلیوجودنخ­واهدداشت،ادامه

او با پاســخ به دالیل لغو سفر به هانوفر آلمان هم ادامه داد: «بله، برای تمرین هم فشنگ و ساچمه کنار گذاشتهایم، داد: «ســفارت آلمان به ما ویزا نداد وگرنه ما درخواست داده ولی مطمئنا با مقداری صرفهجویی همراه است. اگر به هانوفر بودیــم. بچهها آماده بودنــد و مجوز الزم بــرای تمرین نیز میرفتیم فشــنگ و ساچمه به وفور داشتیم اما در اینجا باید دریافت شــده بود. قرار بــود در آلمان هم تمرین کرده و هم مقداری به خودمان فشار بیاوریم.»

پــس از پایــان رقابتهــای شمشــیرباز­ی قهرمانی جهان در اسلحه ســابر که به میزبانی ووژی چین برگزار شــد، فدراســیون جهانی این رشــته ردهبنــدی جدیــدش را بــا توجــه به جایگاههای کســب شــده سابریستها اعالم کرد که سابریســته­ای ایران در این ردهبندی سقوط کردند.

علی پاکدامن که بهترین سابریست ایران در سال اخیر در ردهبندی جهانی بود، پس از اینکه در رقابتهای قهرمانی جهــان در رده دهــم قــرار گرفت، به رده چهاردهم برترین سابریســته­ای جهان ســقوط کرد اما همچنان بهترین شمشــیرباز ایران در ردهبندی جهانی است.

مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشــیرباز­ی ایران هم که در رده سی و چهــارم قهرمانی جهانی ایســتاد به رده بیســتم نزول کرد. محمد رهبری و محمد فتوحی هم به ترتیب در ردههای 4۶ و ۷۹ قــرار گرفتند و فرزاد باهر نیز پس از حذف در دور نخســت قهرمانی جهان به رده 42۱ سقوط کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran