Iran Varzeshi

بیغم: قضیه بازیکنان بزرگ ایرانی فرق دارد

-

حمید بیغم ســرمربی تیم فوتسال مس ســونگون دربــاره آخرین وضعیت تیمــش در اندونــزی و همچنین بازی تدارکاتی مقابل تیم واموس اندونزی که این نتیجه 6 بــر 5 به نفع مس به پایان رســید اینطور میگویــد: «همانطور که اطالع دارید ما ســوم مرداد از تهران به دبی و از دبی به اندونزی پرواز داشتیم و بعد از ۳۲ ســاعت پرواز روز پنجشنبه به اندونزی رسیدیم.

با توجه به خستگی بازیکنان و طبق هماهنگی که قبال انجام شــده بود، قرار بود روز جمعه ساعت ۴1 در سالن اصلی مسابقات جام باشگاههای آسیا یک بازی تدارکاتــی در مقابل واموس برگزار کنیم که متاســفانه در ســالن اصلی این بازی برگزار نشــد و در یک سالن کوچک که ابعاد آن 0۳ در ۸1 بود و کف ســالن هم پارکت و مناسب بازی کردن نبود، بازی خود را برگزار کردیم.

ســعی ما در این بــازی این بود که بتوانیم از ۴1 بازیکن اصلی خود به نحوی اســتفاده کنیم که خستگی مسیر باعث مصدومیتمان نشــود. خدا را شکر بازی خوبی برگزار شد و در اول بازی ما عقب افتادیــم که بازیکنان بعد از عقب افتادن توانستند به هماهنگی بهتری دست یابند و سپس 6 بر ۳ جلو افتادیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم تمرین 5 نفره را در این مسابقه انجام دهیم که در نتیجه 6 بر 5 در مقابل واموس به پیروزی رسیدیم.»

با این حــال او از شــرایط تیمش رضایــت دارد. «اعضای تیم در شــرایط روحــی خوبــی به ســر میبرنــد همه بازیکنان با هم یکدل و متحد هســتند و از نظر تاکتیکی و بدنی هم دیروز نشــان دادنــد که خوب و آماده هســتند؛ البته یکسری مشکالت تاکتیکی در تیم وجود دارد که انشــاءا... سعی میکنیم در این چند روز باقیمانده به مسابقات آن را هم برطرف کنیم.»

بیغم قهرمانی جام باشگاههای آسیا را نشانه گرفته است. «امیدوارم با حضور ایــن بازیکنان خوب و بــا انگیزه بتوانیم بــه مقام قهرمانی دســت یابیــم. گاهی بازیکنــان بزرگ میخواهند به واســطه اسمشان قهرمان شوند اما این قضیه برای بازیکنان بزرگ ایرانی فرق دارد.

بازیکنــان بــزرگ مــا میخواهند بــا تالش خود نتیجــه بگیرند و من فکر میکنــم هدف بازیکنان بــزرگ در کنار بازیکنــان جوان نتیجــه خوبی به همراه خواهد داشت و انشــاءا... بتوانیم با یک بازی خوب و حســاب شــده بعد از چند ســال وقفه مجــددا تیمهــای ایرانی را در جایگاه قهرمانی باشــگاهها­ی آســیا بببینیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran