Iran Varzeshi

خامس: ميخواهيم در همه رقابتها قهرمان شويم

- کارولینا پادرون ‪Carolina Padron‬

خامس رودريگس گفته كه از اوضاعش در بايرن مونيخ راضي اســت و اين باشــگاه آلمانــي ميخواهــد در فصل پيــش رو در تمامي رقابتها قهرمان شود. آنها در فصلي كه گذشت، در ليگ قهرمانان و جام حذفي ناكام ماندند.

خامــس در مصاحبــهاي گفتــه: «در باشگاههاي بزرگ، شما هميشه ميخواهيد كه قهرماني به دســت بياوريد. بايرن باشگاه بزرگي است كه هميشــه به دنبال قهرماني بوده اســت، مانند قهرمانــي در ليگ، جام حذفي، ليگ قهرمانان. در فصل گذشــته در فينال جام حذفي بوديم و به نيمهنهايي ليگ قهرمانان هم رسيديم اما متاسفانه در هر دو رقابت شكست خورديم اما امسال همه چيز را ميخواهيم.» بايــرن در نيمهنهايي ليگ قهرمانان به رئال مادريد باخت كه در نهايت قهرمان مسابقات شد. آنها در دو بازي رفت و برگشت اشــتباهات بزرگي مرتكب شدند كه منجر به حذفشــان شد. از خامس سوال شــد كه بايرن چــه كاري بايد انجام دهد تا بــه مرحله بعد برســد و او گفت: «ما فصل گذشته شانس هم نداشتيم.» او در پاسخ به اين سوال كه آيا داوران هم در ناكامي بايرن نقش داشــتهاند، گفت: «بله اما همه تقصير به گردن آنها نيســت. به نظــرم زماني كه ميخواهيد ليگ قهرمانان را فتح كنيد بايد همه چيز را درســت انجام دهيد. تيمي كه اشــتباهات كمتري مرتكب ميشود و تيمي كه عالي بازي ميكند قهرمان ميشود.

ما بايد اوضاع خوبي داشــته باشــيم چون باشگاههاي بزرگي مانند رئال مادريد، بارســلونا، منچسترسيتي و خيليهاي ديگر هســتند و به نظرم بايــد در ليگ قهرمانان عالي بازي كنيد تا قهرمان شويد.»

مربي بايرن نيكو كواچ اســت كه جاي يوپ هاينكس را گرفته است. خامس كه در جام جهاني براي كلمبيا بازي كرد، گفته كه مشتاق مالقات با مربي جديدش است: «با او تماس خواهم داشت و ببينيم كه ايدههاي او براي همه چيست.»

كواچ كه با آينتراخــت فرانكفورت در فينال جام حذفي توانست بايرن را شكست دهد، پيشتر گفته بود كه روي اين هافبك كلمبيايي براي فصل بعد حساب ميكند. او به صــورت قرضي از رئــال مادريد به بايرن پيوسته و دو فصل با اين باشگاه قرارداد دارد. اخيرا شــايعه شده بود كه او ممكن است در ميانه راه به رئال برگردد اما خود او ميگويد كه در بايرن راحت است. او در پاسخ به اين پرسش كه آيا ميخواهد در بلندمدت هم در بايرن باشد، گفت: «اينجا باشگاهي است كه با من رفتاري عالي داشــته و به من اعتماد كرده است. من در اينجا راضيام.»

او در بايــرن راضي اســت اما در جام جهاني درخششي نداشــت. او در بازي اول در تركيب ثابت قرار نگرفت و بيشــتر دقايق بازي يكهشــتم نهايــي و كل بازي مرحله يكچهارم نهايي را بــه دليل مصدوميت از دســت داد. اگر كلمبيــا در بازي يكچهارم نهايي انگليــس را در ضربات پنالتي ميبرد، براي نخستين بار در تاريخش به نيمهنهايي جام جهاني ميرســيد. خامــس گفت: «ما تقريبا به اين دســتاورد رســيده بوديم. به نظرم هميشــه همين اتفاق براي ما ميافتد. به نظرم يك چيز را هميشه كم داريم. براي چهار ســال بعد بايد ببينيم كــه در كجاها نــاكام ماندهايــم و بايد بتوانيــم همه اين مشكالت را در سالهاي پيش رو حل كنيم تا اوضاع خوبي داشته باشيم.»

منبع:

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran