Iran Varzeshi

شجاعی: مالک تراکتور قهرمانی میخواهد

یکی از دالیلم برای انتخاب تراکتورساز­ی شور و حال هواداران بود

-

شجاعی در تراکتور. خبر هیجانانگیز در نقل و انتقاالت. مســعود شجاعی درباره پیوســتنش بــه تراکتورســ­ازی میگوید: «همانطور کــه میدانید از بین گزینههایی که پیشــنهاد داشــتم بعد از مشــورت با دوستانم تراکتورساز­ی را انتخاب کردم. این مساله دالیل زیادی داشت. تصمیم درستی گرفتم و از این بابت خوشــحال هســتم و امیــدوارم تا پایان بتوانیــم این همکاری را ادامــه دهیم. یکی از دالیل ما برای انتخاب تراکتورســ­ازی شــور و حال هواداران بود. اســتقبال آنها فراموش نشدنی است و این مساله به ما انگیزه میدهد که اینجا کارمان را با قدرت بیشــتری ادامه دهیم. این اتفاق کمتر در دوران ورزشــی یک ورزشکار رخ میدهد. از آنها تشکر میکنم، امیدوارم در زمین با تعصب بجنگیــم و جواب حمایت آنها را بدهیم.»

شجاعی در مورد تساوی تراکتورساز­ی در دو بازی ابتدایی معتقد است: «متاسفانه بازی اول را ندیدم. از همه خواهش میکنم که صبور باشند. لیگ مثل تورنمنت نیست. مســابقات یک ســال طول میکشد و فراز و نشــیب زیادی دارد. نباید ســرد شویم و عقب بکشیم. باید دید مثبت داشته باشیم و همین االن دو امتیــاز گرفتیم. بازیکنان جدیدی آمدند و نیاز به هماهنگی هســت. با گذر زمان تیم قویتر خواهد شد و موفق خواهیم شد. همه باید کنار هم تالش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.»

او در مــورد دیــدار بــا اســتقالل، حرفهایی دارد: «بازی اســتقالل بســیار ســخت اســت. بازی در ورزشــگاه مقابل هواداران زیاد سخت است. هواداران ما هم زیاد خواهند بود اما حریف میزبان اســت. هیچ بازی آسان نخواهد بود مخصوصا دیدار با استقالل و پرسپولیس که شرایط خودش را دارد. تیم خوبی داریم. اینکه با تیم جوان و جدید در دو بــازی اول 2 امتیاز گرفتیم که این خودش نکته مثبتی است. تیم یک مقدار پختهتر و با تجربهتر شــده است. دلم روشن اســت که بتوانیم نتیجه بگیریم. هر کسی باهوشتر باشد و از فرصت خود بهتر استفاده کند میتواند برنده بازی شود.»

شــجاعی در مــورد شــانس قهرمانی تراکتورســ­ازی، اینطور حرف میزند: «تیم شــرایط جدیدی دارد. کل مجموعه جدید شده است. نمیخواهم کسی را ناامید کنم. همیشه برای بهترین بودن تالش میکنیم. وقتی مجموعه جدیدی شکل میگیرد برای رسیدن به موفقیت نباید عجول باشید. باید با صبر بیشــتر پیش برویم تا موفق شویم اما پروژه مالک این اســت که باید آرام آرام پیش برود. البته او همیشه حرف از قهرمانی میزنــد و ما هم همین خواســته را داریم. هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمیآید.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran