Iran Varzeshi

چهار گل، یک پاس گل و یک پنالتی

مثلث خطرناک پرسپولیس

-

نگرانیهــا بابت جدایــی امیری، محرمی، احمدزاده و مسلمان حاال کم و کمتر میشود. پرسپولیس اما دستکم به لحاظ امتیاز چیزی از دســت نداده اســت. این تیم از دو بــازی اول خود 6 امتیاز گرفته، 4 گل زده و مهمتر اینکه دروازهاش باز نشده و به عنوان تنها تیم 6 امتیازی لیگ برتر تا پایان هفته دوم، صدرنشــین اســت. آنهم در حالی که نیمی از ستارههایش رفتهاند و بازیکنانی بهجای آنها به بازی گرفته میشوند که فصل پیش معموال به عنوان یار تعویضی به میدان میرفتند.

محرومیــت نقــل و انتقاالتــ­ی پرســپولیس و جدایی ستارهها اما ورق را به ســود آنهــا برگردانــد و حاال هر ســه در ترکیب اصلی پرسپولیس جای ثابتی بــرای خود دارند. احمد نوراللهی، امید عالیشــاه و بشــار رســن شاید به قول خیلیها در حد و اندازه مســلمان، امیری و احمدزاده نباشند اما کمبودی هــم اگر بــوده، بــا تــاش و دوندگی دوچندان جبران شده است. تیم برانکو نه تنها در امتیازگیری موفق بوده، بلکه دوباره ژست همان پرسپولیس تهاجمی محبــوب هواداران را به خــود گرفته و تماشای بازیهایش لذت واقعی فوتبال را به آدم میچشاند.

دروازهبان و خط دفاعی پرسپولیس با دو کلینشــیت، خود را ثابت کردند و در خــط هافبــک هم دســتکم در این دو بازی کمبودی احســاس نشده امــا تغییری کــه چشــمگیرتر به نظر میرســد، مثلثــی اســت کــه در فاز تهاجمی پرســپولیس شــکل گرفته و البتــه هافبکها و حتی مدافعان کناری به بهترین شکل تغذیهاش میکنند. بعد از طارمی، مسلمان و احمدزاده، حاال بار هجومی پرســپولیس را مثلث سیامک نعمتــی، علی علیپور و گادوین منشــا به دوش میکشــد. حاصل عملکرد این مثلث خطر در دو بازی اخیر پرسپولیس 4 گل، یک پاس گل و یک پنالتی بوده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran