Iran Varzeshi

حاتمی: تبریزیها نمیگذارند تیمهایشان منحل شود

-

مهران حاتمــی درباره رأی شــورای حــل اختالف اســتان آذربایجان شــرقی مبنــی بــر انحالل باشــگاه شهرداری تبریز گفت: «من خیلی در جریــان این اتفاق نیســتم اما شــنیدم که به شــهرداری تبریــز تحمیل شده امســال در رشتههای ورزشــی مختلــف تیمداری نکنــد. متاســفانه انحــالل باشگاه شــهرداری تبریز آن هم در شرایطی که هم به بازیکنان تیم بســکتبال و هم بــه بازیکنان تیم والیبالشــ­ان بدهی دارند، اص ًال خوب نیســت. مث ًال دوســتان میخواهند تیمی که در رشــته بسکتبال قهرمان ایران شــده و تیمی که در والیبال جزو سه تیم اول اســت را منحل کنند و این اتفاق قشــنگی نخواهد بود.»

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری تبریز ادامه داد: «امیدوارم مســووالن بدانند ممکن اســت باشــگاه را منحل کنند اما بدهیهایشان به بازیکنان همچنان پابرجاست و آنها را باید پرداخت کنند. البته تبریزیها انســانهای باغیرتــی هســتند و اجازه نمیدهند تیمهای بسکتبال و والیبالشان منحل شود.»

سرمربی سابق تیم ملی با اشــاره به حضور تیم ملی بســکتبال ایران در جاکارتا و انتظــارت از ایــن تیم نیز گفت: «امیــدوارم تیم ملی در جاکارتــا نتیجهای در خور نام بســکتبال و مردم ایــران بگیرد. همچنین امیدوارم همه تیم را حمایت کنند، چون تیم ملی عصاره بسکتبال ایران است. به هر حال مردم از تیم ملی بسکتبال انتظارات زیادی دارند اما کار در جاکارتا ســخت است و نمیشود به راحتــی از قهرمانی این رقابتهــا صحبت کرد. در همین روزها سرمایه گذاری بسکتبال ایران با ژاپن و کره جنوبی را مقایسه کنید، میبینید که تیم ایران با دســت خالی میجنگد. ما باید تحت هر شرایطی قدردان بچهها و مربیان باشیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran